וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר כפר סבא התלוננה במשטרה: "דברים נעשו בזדון"

22.4.2012 / 11:11

הסערה סביב שיתופו של בר לייבה המושעה ממרמורק מעוררת את זעם המוליכה. מרמורק: "דוחים את ההאשמות"

הסערה סביב משחק העונה בליגה א' (מחוז דרום) בניצחון של הפועל מרמורק 1:2 על מכבי יבנה ממשיכה להכות גלים. כזכור, מרמורק שיתפה במשחק את בר לייבה, שצבר חמישה כרטיסים צהובים, אבל שותף. בעקבות הדברים, יבנה צפויה לזכות בניצחון טכני בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, כאשר ביום שלישי (14:00) יתקיים הדיון. בינתיים, בבית"ר כפר סבא, הנפגעת העיקרית, הגישו הבוקר (ראשון) תלונה במשטרה, כשהטענה המרכזית היא ששיתופו של לייבה נעשה בזדון. במידה ויבנה תזכה בניצחון טכני, היא תעלה ל-48 נקודות, שלוש יותר מבית"ר כפר סבא כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

דובר בית"ר כפר סבא אלברט זנפט סיפר הבוקר: "יו"ר האגודה מקסים סוסן הגיש את התלונה במשטרה כשהטענה העיקרית היא ששיתופו של לייבה נעשה לא בתום לב. בנוסף, הגשנו בקשה דרך מרכז בית"ר להתאחדות לכדורגל וטענו שיש לכך השלכות במצב שיוענק ניצחון טכני ליבנה. במצב כזה, יבנה תקבל שלוש נקודות על השולחן הירוק, מה שעלול להוריד את כל ההשקעה שלנו לטמיון. כמונו, גם מכבי קביליו יפו נפגעה מהסיפור הזה".

זנפט מוסיף כי כל ההתנהלות של מרמורק מעלה תהיות רבות: "לא ברור לנו כיצד יו"ר הקבוצה חתם על הטופס עוד לפני החג, ובכל זאת השחקן שותף. לכל מועדון בליגה א' יש בצורה ממוחשבת אפשרות לעקוב אחרי רישום הכרטיסים הצהובים. לכן אנחנו טוענים שהם ידעו מזה. בנוסף ביקשנו להפעיל את חברת החקירות וייצמן יער".

במכבי יבנה דחו את הטענות הללו, ומסרו: "הנהלת מכבי יבנה רואה בחומרה רבה את שרבוב שמה של הקבוצה בהקשר של הטיית משחק לכאורה. האשמות אלה מהוות הוצאת דיבה חמורה ולשון הרע ואנו נשקול נקיטת הליכים משפטיים כנגד כל מי שיטיל דופי בהתנהלות המקצועית ובהגינות הספורטיבית של המועדון. הנהלת הקבוצה סומכת ידה על מוסדות ההתאחדות לכדורגל אשר יפעלו על פי החוק והתקנון במקרה של שיתוף שחקן שלא כחוק. לאור המקרים החמורים המתרחשים לאחרונה במגרשי הכדורגל, אנו קוראים לכל המעורבים לגלות אחריות ואיפוק מירבי, ולאפשר להתאחדות לכדורגל ולגורמי החוק לבצע עבודתם למען עתיד הספורט בכלל וענף הכדורגל בפרט".

מרמורק: "האשמות זדוניות ומרושעות"

ובינתיים, אחרי שהבעלים של הפועל מרמורק חנן עדני דחה אתמול (שבת) את הספקולציות והשמועות על אי ספורטיביות מצד הקבוצה שלו, הוציאה הבוקר מרמורק הודעה רשמית שבה היא מבהירה: "מועדון הפועל מרמורק דוחה בשאט נפש את ההאשמות המחפירות, הזדוניות והמרושעות שקושרות אירוע אומלל לעניינים שבינם לבין התנהלות המועדון הזה מאז ומעולם אין קשר ולו הקלוש ביותר".

במרמורק הסבירו את רצף האירועים, ותיארו זאת כך: "לצערנו הרב בעקבות אי הבנה מצערת שנמצאת בבדיקה מעמיקה וכואבת מבחינת הפועל מרמורק, התברר כי שחקן הקבוצה בר לייבה שיחק במשחק הליגה האחרון מול מכבי יבנה בשעה שהיה אמור להיות מושעה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. אי ההגנה מקורה בפער הזמנים הגדול שבין קבלת ההתרעה מההתאחדות לבין המשחק ביום שישי האחרון, פער זמנים שנבע מפגרת פסח ולוח החופשות.

אי ההבנה הזו היא אירוע חד פעמי, לא מייצג ומביך מבחינת מרמורק", הוסיפו. "לא זאת ועוד, האירוע הזה עלול להזיק מקצועית, כלכלית ותדמיתית למרמורק, ובא לאחר שיא של סיפור בעקבות ניצחון מוצדק שהביא לשיא ההכנה, רצון ויכולות של מועדון שהגיע לנצח ולשמור לא רק על סיכויו לההעפלה למשחקי הפלייאוף, אלא גם על כבודו ומוסריותו. לפיכך אנו נעשה כל מאמץ כדי לשמור על הניצחון שהושג בעמל רב, על מנת שמשחקי הליגה יגיעו לסיומם כסדרם ועל פי ההכרעות במגרש. מועדון הפועל מרמורק מצר על הטעויות שנעשו ויעשה את הכל בכדי שהן לא ישנו".

ממכבי יבנה נמסר: "הנהלת מכבי יבנה רואה בחומרה רבה את שרבוב שמה של הקבוצה בהקשר של הטיית משחק לכאורה. האשמות אלה מהוות הוצאת דיבה חמורה ולשון הרע ואנו נשקול נקיטת הליכים משפטיים כנגד כל מי שיטיל דופי בהתנהלות המקצועית ובהגינות הספורטיבית של המועדון. הנהלת הקבוצה סומכת ידה על מוסדות ההתאחדות לכדורגל אשר יפעלו על פי החוק והתקנון במקרה של שיתוף שחקן שלא כחוק. לאור המקרים החמורים המתרחשים לאחרונה במגרשי הכדורגל אנו קוראים לכל המעורבים לגלות אחריות ואיפוק מירבי, ולאפשר להתאחדות לכדורגל ולגורמי החוק לבצע עבודתם למען עתיד הספורט בכלל וענף הכדורגל בפרט".

מרמורק שיתפה שחקן שלא כחוק, יבנה תקבל ניצחון טכני?

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully