וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ארמסטרונג: האופניים יוצאו מהאולימפיאדה?

ארמסטרונג הודה בתוכניתה של אופרה שהשתמש בסמים, הוועד האולימפי שוקל סנקציות נגד הגוף המנהל אם זה חיפה על הרוכב

ארצות הברית ממשיכה לסעור לקראת הראיון של לאנס ארמסטרונג אצל אופרה ווינפרי, והערב (שלישי) החלו להישמע קולות שקובעים כי ארמסטרונג הודה בראיון שהוקלט היום כי הוא אכן השתמש בסמים. ווינפרי, שראיינה את הרוכב במשך שעתיים וחצי לא ביטלה את הדברים, ואמרה היום: "הוא לא הודה בצורה שחשבתי. הייתי מופתעת. זה ללא ספק הראיון הגדול ביותר שעשיתי אי פעם, בוודאי מבחינת החשיפה", אמרה המראיינת הוותיקה.

רוכב אופניים לאנס ארמסטרונג בראיון למגישת הטלוויזיה אופרה ווינפרי. GettyImages
הראיון המשמעותי בקריירה שלה. ווינפרי עם ארמסטרונג/GettyImages

ועוד לפני שהראיון עצמו ישודר ביום חמישי, נראה שההדים של הודאתו הצפויה של ארמסטרונג לא הולכים לפגוע רק בו, אלא בענף כולו. הערב הודיע חבר הוועדה האולימפית דיק פונד כי ענף האופניים עלול להיעלם מהאולימפיאדה מעתה והלאה, במידה והרוכב יפליל בדבריו את הגוף המנהל של הענף. אחת מהטענות מפרשת ארמסטרונג היתה שהגוף המנהל ידע שהרוכב משתמש בסמים אסורים ופעל במטרה להסתיר זאת. אם אכן הדברים יתבררו כאמיתיים, הרי שפונד לא רואה דרך בה לא יונהגו סנקציות קשות כנגד הענף.

"הדרך היחידה לנקות את כל זה היא אם כל האנשים האלה יגידו- 'היי, אנחנו כבר לא באולימפיאדה, וזה המקום שאנחנו רוצים להיות בו, אז בואו ננסה להרוויח את זה בחזרה'", כך אמר פונד. "הוועדה שלנו תצטרך לטפל בזה. אותו מצב היה גם בענף הרמת המשקולות לפני כמה שנים, וגם אז כולם אמרו שאי אפשר להעניש ספורטאים תמימים על ידי הורדת הענף מהאולימפיאדה".

רוכב אופניים לאנס ארמסטרונג. GettyImages
ההודאה שלו תקבור את הענף? ארמסטרונג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully