וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן מתלבט לגבי ההרכב

29.3.2009 / 17:00

מאמן נבחרת ישראל עדיין לא החליט על חוליית הקישור שתפתח ביוון ועל חשבון מי ישחק כיאל. בניון לא השתתף באימון, אך יהיה כשיר למשחק

ברני ארדוב

צילום: איציק יצחקי, עריכה: רן צימט

יממה לאחר משחק התיקו 1:1 בין נבחרות ישראל ויוון במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, חזרה היום (ראשון) הנבחרת להתאמן. מחר תערוך הנבחרת אימון בוקר, ואחריו, בשעות הצהריים, היא תמריא לאי כרתים שביוון לקראת משחק הגומלין נגד יוון ביום רביעי.

שחקני הנבחרת הגיעו כחצי שנה לפני פתיחתו של אימון השחרור, אותו סיימו שחקני ההרכב הראשון מוקדם מיתר חבריהם, וניכר כי הם באווירה טובה, והם ערכו משחקון פנימי לפני האימון. הקפטן יוסי בניון, שנפצע אמש במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-77 עקב מתיחה, שוחרר מהאימון.

הקפטן הגיע למגרש כדי לקבל טיפולים, ומחר אחרי הנחיתה בכרתים צפויה להתקבל הערכה ראשונית לגבי שיתופו במשחק. בנבחרת מעריכים כי בניון ישחק בסופו של דבר. המאמן דרור קשטן שוחח בסיום עם הדוקטור מרק רוסנובסקי שעידכן אותו לגבי מצבו של הקשר. השוער דודו אוואט קיבל אף הוא אישור לא להתייצב לאימון, זאת עקב אבל משפחתי.

בצד המקצועי, נראה כי למאמן קשטן, שהשתדל במהלך האימון לשמור את שחקניו בפינת האציטדיון הרחק מאנשי התקשורת, יש מספר התלבטויות לגבי ההרכב, בעיקר לגבי חוליית הקישור. כרגע נראה שביראם כיאל נמצא בתמונת ההרכב, כשההתלבטוות היא אם להרכיבו במקום תמיר כהן או במקום אליניב ברדה, כשבמקרה כזה יעדיף קשטן לעבות את מרכז הקישור. כמו כן קשטן מתלבט בין דדי בן דיין, שמשחקו מול יוון הוגדר כבינוני, ליואב זיו בעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully