וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון ללוזון: אהיה כשיר

26.3.2009 / 17:01

הקפטן התאמן כרגיל ונשמע אופטימי באוזני יו"ר ההתאחדות. קשטן: "חשוב להפנות את המוקד מיוסי לנבחרת כולה. מאמין שהדור הזה יעלה אותנו למונדיאל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, ערך היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית האחרונה שלו לפני המשחק במוקדמות מונדיאל 2010 נגד יוון ביום שבת (21:00, ערוץ 2). לאחר מכן יצאו השחקנים למגרש וערכו אימון, אותו החל יוסי בניון כרגיל ואחר כך תורגל כג'וקר במשחקונים. הקפטן גם שוחח עם יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון ואמר לו כי הוא מאמין שיוכל לשחק. כ-1,500 כרטיסים נותרו למשחק.

"יוון היא נבחרת שאנחנו נותנים לה הרבה כבוד", פתח המאמן הלאומי את הדברים, "היא אלופת אירופה לשעבר ויש לה הרבה שחקנים שמשחקים באירטופה, אבל בבית שלנו, מול הקהל שלנו, אנחנו רוצים ושואפים לנצח".

קשטן התייחס גם, איך לא, לפציעה של יוסי בניון: "בחרתי בו להיות הקפטן בגלל האופי המיוחד, המנהיגדת והשקט שהוא מקרין. כמו שאתם יודיעם ורואים, יוסי עושה כל מאמץ כדי לשחק, אבל חשוב לדעת שלא נסכן את הבריאות שלו. זו החלטה משותפת וההתייעצות תהיה בין הצוות הרפואי לצוות המקצועי והשחקן עצמו".

"יחד עם החשיבה עליו, צריך לזכור שאנחנו נבחרת ישראל", הוסיף המאמן, "אם יוסי ישחק או לא ישחק, ושמעתי את זה גם ממנו ומשאר השחקנים, אני בטוח שכל אחד ייתן את האקסטרה שלו. יש לנו שחקנים מצוינים, שחקנים שמשחקים באירופה וכולם רוצים לעלות למגרש לשאוף ולנצח. נבחרת היא לא שחקן אחד, אלא חבורה של שחקנים שיודעים את המוטל עליהם.

"חשוב להפנות את המוקד מיוסי לנבחרת כולה, נבחרת המייצגת את מדינת ישראל. חשוב לנו מאוד להצליח ולהביא חיוך ושמחה לאנשים כאן. התחלנו את המשחק עם הסיסמה 'ביחד זה אפשרי', ואני מאמין שביחד כולנו נוכל להתכנס יחדיו, לתמוך בנבחרת ולנצח את יוון. כיחידה אחת למען מטרה אחת, ואני מאמין שדור השחקנים הזה יצעיד את ישראל למונדיאל 2010".

קשטן התייחס גם ליריבה כשאמר: "אוטו רהאגל הוא ידיד שלי. נפגשנו מספר פעמים בכנסים כאלה ואחרים. הוא שועל ותיק בכדורגל. הוא סוגר עשר שנים בנבחרת יוון וזכה איתה באליפות אירופה. לכן יש לו הרבה ריספקט, כבוד וידע, אבל עם כל הכבוד שאנחנו רוחשים לו, הוא עושה את ההיערכות שלו ואנחנו את שלנו. אין הפתעות היום בכדורגל העולמי, כולם יודעים על כולם ונערכים בהתאם. השאלה היא באיזה יום השחקנים שלך נמצאים. אני מקווה מאוד ששלנו יהיו במיטבם. אנחנו יודעים שבנבחרת אתה לא מקבל את השחקנים מתי שאתה רוצה, הכל בהתאם ללוח המשחקים".

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הגיע לאימון ושוחח עם השחקנים והצוות המקצועי. יחד איתו הגיעו יושב ראש המשלחת אריאל שיימן ומשה דדש. לוזון, שנשאל האם העובדה שיוסי בניון לא ישחק תשפיע, ענה: "כשג'רארד נעדר מליברפול, יוסי בניון נתן תצוגת כדורגל מדהימה, כשבניון נעדר, שחקן אחר החליף אותו וליברפול הביסה את ריאל מדריד. לכל שחקן יש מחליף ואני מאמין שאם יהיה צורך להחליף אותו, מי שיחליף אותו יעשה את העבודה".

עקב מצבו הבריאותי של יוסי בניון, תרגל קשטן במהלך האימון את גילי ורמוט ובן סהר בכנפיים, כשעומר גולן ואליניב ברדה תורגלו בחוד. אם בניון אכן יהיה כשיר, מי שיפתח באגף שמאל של הקישור יהיה בן סהר. יש לציין כי בשלב זה סהר מועדף על פני ורמוט, למרות העובדה שורמוט מטבעו רגיל לשחק בצד שמאל. במידה ובניון באופן מפתיע לא יהיה כשיר, סהר יתופקד בצד שמאל וורמוט ישחק בצד ימין. על פי האימון נראה שלברק יצחקי ואבירם ברוכיאן יש סיכויים נמוכים יותר להשתלב בהרכב של קשטן. מבחינת מערך ההגנה וההתקפה אין שום שינוי, כאשר דדי בן דיין וקלמי סבן מועמדים לפתוח כמגנים, ואילו עומר גולן ואליניב ברדה כחלוצים.

מחר (שישי) יתקיים אימון הבוקר, במהלכו יעבור בניון מבחן כשירות, ולאחר מכן תתקבל ההכרעה לגביו. מסתמן כי עד שעות הצהריים יתגבש ההרכב הסופי של קשטן, בעוד הסגל הסופי לקראת המשחק, שמונה 18 שחקנים, יפורסם ביום שבת בשעות הצהריים. הבלם דין מורי הוא אחד השחקנים שמיועדים להישאר מחוץ לסגל הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully