וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת יגבירו התרגולים נגד בעיטות חופשיות

25.3.2009 / 15:39

קשטן וסיני מודעים לצד החזק של יוון. יצחקי יתורגל כנראה בהרכב. מח"ט גבעתי הרצה בפני השחקנים: "כשאתם בקרב, האחריות שלכם"

השחקנים השוהים במלון בתל אביב הופתעו כאשר הוחלט להעניק להם הרצאה לא שגרתית לקראת המשחק מול נבחרת יוון. מי שהגיע להרצות היה מח"ט גבעתי, אל"מ אילן מלכא, שהובא למלון במיוחד על ידי המאמן דרור קשטן.

"כשהייתי מפקד נתתי גב לחיילים שלי כשהם חששו לצאת לקרב, אבל הסברתי להם שברגע שהם נכנסים האחריות היא שלהם ורק שלהם", אמר להם מלכא. "כך גם אתם, כשתעלו על כר הדשא תצטרכו לקחת אחריות. אם תנצחו, אנשים יהיה גאים בכם. זאת תהיה ההרגשה הכי טובה בעולם". שחקן בנבחרת אמר: "ההרצאה עזרה לנו להבין שאנחנו חייבים לקחת אחריות. היא נתנה לנו המון מוטיבציה".

שחקני הנבחרת יגיעו אחר הצהריים לאימון נוסף בו צפוי ליטול חלק יוסי בניון. בנבחרת תולים תקוות רבות באימון הקרוב שכן לאחריו צפויות להתקבל מסקנות בנוגע לאפשרות שישחק במוצאי שבת מול יוון. ברק יצחקי עשוי לקבל את גופיית ההרכב הראשון במסגרת הניסיונות של קשטן ועוזרו משה סיני לבחור שני קשרים קדמיים, או אחד במקרה שבניון ישחק. עד כה שמונה שחקנים בטוחים בהרכב. אם בניון אכן ישחק, שני הקשרים האחרים ייבחרו מבין תמיר כהן, בירם כיאל (אחוריים), גילי ורמוט, ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן (קדמיים).

בנבחרת מתכוונים להגביר החל מהיום את כמות התרגולים נגד בעיטות חופשיות של היריבה, יוון. קשטן וסיני מודעים לעובדה שמדובר באחת הנבחרות המסוכנות בקמפיין בזכות המומחיות שלה בבעיטות מהסוג הזה.

ערוץ הספורט יפתח אולפן שידורים מיוחד באיצטדיון רמת גן לפני המשחק. בתום ההתמודדות ייפתח האולפן מחדש לסיכום נרחב של המשחק. במסגרת השידור, שיתקיים בשבת החל מהשעה 18:00 ב-5+ לייב, יארח ניב רסקין את נבחרת פרשני הערוץ, שילוו את הרגעים האחרונים של הנבחרת לקראת עלייתה למגרש, כולל דיווחים מהיציעים ומחדרי ההלבשה. עם תום המשחק ישוב האולפן לשידור עם כל הסיכומים והפרשנויות. ערוץ 5+ גולד יקדיש בסוף השבוע את שידוריו למשחקים הגדולים של נבחרת ישראל, בהם ה-0:5 המפורסם על אוסטריה והניצחון בפארק דה פראנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully