וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהאגל: "ישראל לא מהווה כוח אירופי"

25.3.2009 / 17:44

מאמן נבחרת יוון לא חושש יתר על המידה מיריבתו: ”היא לא ברמה של צרפת או איטליה". כל שחקני הסגל כולל קראגוניס התאמנו

נבחרת יוון ממשיכה בהכנותיה לקראת צמד המשחקים נגד נבחרת ישראל. היום (רביעי) ערכו היוונים אימון אחד, שהיה סגור לקהל ולתקשורת. כל 22 שחקני הסגל ערכו אימון מלא, כולל גיורגיוס קראגוניס שסובל מפציעה קלה. השחקנים שקיבלו אתמול מנוחה חזרו לאימונים, כשגם קוסטאס קאצורניס, שלא ישחק ברמת גן בגלל צהובים, הצטרף לאימונים.

בשל יום העצמאות היווני שחל היום לא נערכה מסיבת עיתונאים. המאמן אוטו רהאגל הקרין לפני האימון קלטת וידאו ממשחק הידידות של ישראל מול הונגריה (0:1), העיר הערות כלליות אך לא דיבר באופן ספציפי על אף שחקן ישראלי. עיתונאים יוונים סיפרו כי המטרה העיקרית של ריהאגל היא לעבוד על הצד המנטלי של השחקנים, במיוחד אלה שלא משחקים באופן קבוע בקבוצות שלהן - תיאופאניס גקאס, אנגלוס חריסטאס ואנגלוס בסינאס.

אמש שוחח רהאגל במהלך ההתכנסות עם שחקניו ואמר להם: "ביום הראשון ישנה התרגשות וכולם מגיעים רגועים, אבל החל ממחר אני דורש מכם להיות יותר מרוכזים. ישראל היא נבחרת טובה מאוד, אבל היא בלא ברמה של צרפת או איטליה ולא מהווה כוח אירופי.

"אנחנו הולכים למשחק חשוב וקשה, אבל כבר שיחקנו במקומות קשים יותר", הוסיף רהאגל. "אם נעבוד קשה, נצליח, אבל כך גם ישראל. רק אם נהיה מרוכזים במשך 90 דקות, ננצח את המשחק". לתקשורת היוונית אמר רהאגל: "ישראל זה מקום שקשה לשחק בו, אבל הצלחנו במשחקים יותר מסובכים. אנתח את היריבה בימים הקרובים, ואני בהחלט אופטימי".

לא רק הנבחרת היווינת מתכוננת למשחק, אלא גם כוחות הביטחון ורשויות האכיפה באי כרתים, שם ייערך המשחק השני ביום רביעי. אמש פורסם מאמר בתקשורת המקומית באי כרתים בשם: "נורה אדומה לקראת המשחק נגד ישראל". על פי הדיווח, הרשויות באי נמצאות בכוננות שיא לקראת המשחק, מחשש כבד להפגנות של פרו פלסטינאים כנגד ישראל על רקע הלחימה בעזה.

בכרתים יש אוכלוסיה גדולה של פלסטינאים ובעבר נערכו באזור הפגנות אנטי ישראליות. משטרת כרתים הודיעה כי לא תאפשר הכנסת כרזות פוליטיות לאצטדיון. כמו כן, דווח כי חמישה תובעים יישבו ביציעים ויקבלו דיווח על מפרי חוק. המשטרה החליטה להעביר את הנבחרת למלון "אטלנטיס" שנמצא באזור בטוח יותר בו יהיה קל יותר לאבטח את אנשי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully