וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו 2012: יוון ניצחה 0:2 את קרואטיה ועלתה לפסגה

אחרי שהמשחק כמעט פוצץ בגלל מהומה ביציעים, סמאראס (71) וגקאס (78) כבשו ויוון קרובה ליורו. לטביה ניצחה 0:2 את מלטה

נבחרת ישראל אומנם קיוותה שלמשחק שנערך הערב (שישי) בין יוון לקרואטיה באצטדיון קראיסקאקיס באתונה יהיה איזשהו קשר אליה. לצערה, זה לא קרה, מאחר שלואיס פרננדס ושחקניו הפסידו בכל ארבעת מפגשיהם מול שתי הנבחרות הגדולות של הבית והותירו אותן למאבק ישיר על המקום הראשון בבית ו' והכרטיס האוטומטי ליורו 2012.

הערב ובסיומו של משחק סוער, שכמעט פוצץ בשל השתוללות אוהדים כבר בדקה השנייה, השיגה המארחת יוון ניצחון 0:2 גדול משערים של גיורגיוס סמאראס בדקה ה-71 ותאופאניס גקאס בדקה ה-78. הניצחון מקרב את יוון לזכייה במקום הראשון בבית, שמעניק את הכרטיס האוטומטי ליורו 2012. היוונים מוליכים את הבית עם 21 נקודות ויצאו לגאורגיה למשחקם האחרון. קרואטיה שנייה עם 19 נקודות והיא מארחת את לטביה. בשל העובדה שהמשחק הקודם בין השתיים הסתיים ב-0:0 והפעם יוון ניצחה, תיקו בגאורגיה יבטיח לה את המקום הראשון, גם במקרה של ניצחון קרואטי. במשחק נוסף ניצחה לטביה 0:2 את מלטה.

יוון - קרואטיה 0:2

כולם ידעו שהמשחק הזה, בין שתי נבחרות עם אוהדים כל כך חמים, ובמעמד כל כך מחייב, יהיה לוהט. רק שאף אחד לא חלם עד כמה. בדקה השנייה, חזיז שעף מיציע המקומיים אל עבר המקום בו ישבו האוהדים הקרואטים, גרם למהומה גדולה. האורחים התחילו להבעיר את המושבים באזור בו התמקמו, המשטרה נכנסה לפעולה והווארד ווב, השופט הבכיר שנשלח לנהל את המשחק הרגיש הזה, לא היסס ושלח את השחקנים לחדרי ההלבשה. המשחק חודש כעבור למעלה מעשר דקות, אחרי שהשופט האנגלי השתכנע שניתן לחזור אל כר הדשא.

מהרגע בו חזרו השחקנים למגרש, הם היו עסוקים בעיקר בעבירות הדדיות ועצבים. היוונים לחצו מעט לקראת סיום המחצית הראשונה, אך החמצות של החלוצים דימיטריוס סלפינגידיס וגיורגיוס סמאראס לצד יכולת טובה של סטיפה פלטיקושה, השוער הקרואטי, הורידו את הקבוצות בשוויון להפסקה, כשווב מוסיף שבע דקות של תוספת זמן בשל מאורעות הפתיחה.

במחצית השנייה הקרואטים השתחררו מעט וניסו לגנוב שער, שהיה מרגיע אותם, אבל נבלמו פעם אחר פעם מול ההגנה היוונית. לקראת הסיום, כשנראה היה שהאורחים יצליחו לשמור על התוצאה, היוונים פרצו את הסכר. זה החל בדקה ה-71, קרן ישירה של גיורגיוס קראגוניס נבלמה מקו השער, הכדור חזר לקשר, שהרים שוב. ההגנה הקרואטית הרחיקה היישר לרגליו של סמאראס, שנותר לבד במרכז הרחבה ומעשרה מטרים ירה פנימה. שבע דקות חלפו וקרן נוספת של קראגוניס מצא את תאופינס גקאס, שעמד חופשי ומאושר חמישה מטרים מהשער ונגח עם כל הלב לרשת, 0:2 ליוון וחגיגה גדולה ביציעים, שעלולה לדעוך במידה ויוון תימצא אשמה באירועי פתיחת המשחק.

לטביה - מלטה 0:2

גם המשחק השני הסתיים באותה תוצאה. שערים של אלכסיי ויסנקובס בדקה ה-33 וארטיומס רודבנס בדקה ה-83 סידרו למארחת ניצחון שלישי בקמפיין ויש לה עכשיו 11 נקודות. ללטביה עדיין יש סיכוי תיאורטי לסיים במקום השלישי עם תנצח בקרואטיה וישראל תפסיד למלטה, אך לפחות בינתיים הלטבים במקום הרביעי.

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully