וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לגל יקותיאל בטורניר המבורג

25.2.2006 / 21:32

הג'ודוקא הישראלי רשם הישג מצויין בטורניר היוקרתי. ניצח את המדורג מספר 1 בעולם בקרב על המדליה

מדליית ארד לגל יקותיאל בטורניר המבורג היוקרתי.

הג'ודוקא הישראלי גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) רשם הערב (שבת) הישג נהדר כשזכה במדליית הארד בטורניר המבורג היוקרתי (דרג Super World). יקותיאל ניצח בקרב על המדליה את הקוריאני צ'ו נאם סוק, המדורג מספר 1 בעולם, שזכה לפני שבועיים בטורניר פריס.

יקותיאל, שנוצח בסיבוב הראשון על ידי דימיטרי דראגין הצרפתי, המשיך דרך בית התנחומים שם רשם 4 נצחונות רצופים. בקרב הראשון של בית התנחומים ניצח הג'ודוקא את רוברטו קואטו הספרדי בנקודות (קוקה), בקרב השני רשם ניצחון על ג'וקינן הפיני (ואזארי ושני יוקו), בחצי גמר בית התנחומים, שהעלה אותו לקרב על המדליה, ניצח הישראלי בנקודות את צאגאנבאטאר המונגולי. בקרב על מדליית הארד, הכניע יקותיאל את צ'ו נאם סוק הקוריאני באיפון אחרי 1:48 דק'. שוקי קואז, מאמן הנבחרת אמר: "גל רשם הישג נהדר שמעט מאוד ג'ודוקאים ישראלים השיגו עד היום. אני מקווה שההישג הזה יחד עם התוצאה היפה שרשם באליפות העולם, יתנו לגל ביטחון ויובילו אותו להישגים נוספים."


טורניר המבורג הוא אחד הטורנירים היוקרתיים בסבב גביע העולם. הטורניר בדרג Super World Cup(הדרגה הגבוהה ביותר). מחר(יום א') ישתתפו בטורניר הישראלים אלון ששון (עד 90 ק"ג), ורוסטיק ליס (עד 100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully