וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: רם וארליך ניצחו, ישראל עלתה ל-1:2

הישראלים 3:6, 6:3, 1:6, 6:3, 3:6 את סבאז'וס ודלבוניס וסידרו לנבחרת הדייויס 1:2 על ארגנטינה. מחר: סלע יוכל לסגור עניין

אנדי רם עם יוני ארליך נבחרת הדייויס. איגוד הטניס,
העלו את ישראל ל-1:2. רם וארליך/איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל עלתה הערב (שבת) ליתרון 1:2 מול ארגנטינה, במסגרת שלב הפלייאוף על העלייה לבית העליון של גביע דייויס. זאת לאחר שאנדי רם ויוני ארליך ניצחו 3:6, 6:3, 1:6, 6:3, 3:6 את הוראסיו סבאז'וס ופדריקו דלבוניס. הזוג הישראלי נזקק לשלוש שעות ועוד 27 דקות כדי לסגור סיפור במשחק אותו מארחת ישראל בסנרייז, פלורידה בארצות הברית, בשל המצב הביטחוני בישראל.

מחר, דודי סלע יוכל לסגור את העניין כשישחק מול לאונרדו מאייר (25 בעולם) במשחק הראשון. אם סלע לא ינצח, יעלו בר בוצר וקרלוס ברלוק למשחק שיקבע את ההתמודדות.

כזכור, רם לא שיחק השנה בסבב והודיע שיפרוש מטניס אחרי התמודדות הדייויס הזו. נראה שעכשיו הוא יוכל לפרוש בלב שלם, אם אכן יחליט לעזוב את הטניס. לאחר המשחק, נשכב רם על המשטח ובכה מהתרגשות, כשכל חברי הנבחרת מרימים אותו וחוגגים איתו.

אחרי המשחק: רם לא הצליח לדבר. ארליך: "נראה שזה המשחק האחרון"

אתמול: בוצר הפסיד, סלע ניצח

דודי סלע: "הניצחון על ברלוק באליפות ארה"ב נתן לי ביטחון"

אנדי רם עם יוני ארליך נבחרת הדייויס. איגוד הטניס,
רגע יפה. אנדי רם בסיום/איגוד הטניס
אוהדי נבחרת ישראל בטניס. איגוד הטניס,
אוהדי ישראל מרוצים ביציע/איגוד הטניס

מהלך המשחק

ארליך פתח את המשחק עם שמירה על ההגשות שלו. בצד הארגנטינאי, סבאז'וס נשבר כבר במשחקון ההגשות הראשון שלו וזה 0:2 לישראל. במשחקון הבא נשברה ישראל על האפס כשאנדי רם לא מגיש טוב ואחרי שבע דקות זה 1:2. שני הזוגות שמרו על ההגשות, עד שסבאז'וס שוב נשבר וזה 2:4 לישראל. רם שמר על ההגשות שלו וזה 2:5. דלבוניס שמר על ההגשות שלו אחרי שהארגנטינאים הצילו שלוש נקודות מערכה וזה 3:5. ארליך סגר את המערכה עם שמירה על ההגשות שלו וזה 3:6.

שני הזוגות שמרו על ההגשות שלהם בתחילת המערכה השנייה, כשבמשחקון השלישי - בו הגיש דלבוניס - הצליחו הישראלים לחזור מ-0:40 לשוויון ולגרור את היריבים למשחקון ארוך, אך שתי נקודות נהדרות של דלבוניס העלו את ארגנטינה ל-1:2. רם וארליך נקלעו לפיגור 30:0 במשחקון הבא, אבל כמה החטאות אומללות של הארגנטינאים ובעיקר של סבאז'וס סידרו לישראל את ה-2:2. ארגנטינה שמרה על ההגשות על האפס ועלתה ל-2:3. במשחקון הבא, ארליך ביצע שתי שגיאות כפולות ועוד בקהנד אחד מהסרטים סידר לארגנטינה שבירה ו-2:4. ארגנטינה שמרה בקלות על ההגשות ועלתה ל-2:5. במשחקון הבא, היו לדלבוניס וסבאז'וס שתי נקודות מערכה, אבל ישראל שמרו על ההגשות וזה 3:5. ארגנטינה שמרה על ההגשות שלה בקלות ועל האפס כדי לזכות במערכה השנייה 3:6.

המערכה השלישית נפתחה טוב מבחינת הישראלים, ששברו במשחקון השני אחרי שכבר פיגרו 0:30. במשחקון הבא הם גם הצליחו לשמור על ההגשות ועלו ל-0:3. הארגנטינאים שמרו על ההגשות וצימקו ל-3:1, אבל גם רם וארליך שמרו על ההגשות שלהם ועלו ל-1:4. ישראל המשיכה להרשים וסגרה את המערכה עם 1:6.

הארגנטינאים פתחו טוב את המערכה הרביעית ובזכות שבירה עלו ל-0:3. ישראל פיגרה כבר 40:15 במשחקון ההגשות של יוני ארליך, אבל חזרה גם בזכות חבטת הוט דוג נהדרת של רם ושמרה על ההגשות, 1:3. שני הזוגות שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המערכה וזה 3:6 לארגנטינה במערכה הרביעית. הולכים למערכה חמישית.

המערכה החמישית נפתחה כשגם ישראל וגם ארגנטינה שומרות על ההגשות וזה 1:2 לרם וארליך. הישראלים הצליחו לשבור בשלב הזה ולעלות ל-1:3. הם גם שמרו על ההגשות ועלו ל-1:4. הארגנטינאים הצליחו לשמור על ההגשות שלהם אחרי משחקון ארוך מאוד וצימקו ל-2:4, ובשלב הזה לקח רם פסק זמן רפואי. במהלך פסק הזמן הזה הצוות הרפואי הניח לרם קרח על השרירים. רם וארליך שמרו על ההגשות ועלו ל-2:5. במשחקון הבא הצליחו הארגנטינאים לשמור על ההגשות וזה 3:5. רם הפצוע הגיש למשחק, אבל התקשה להגיש. לארגנטינאים היו שתי נקודות שבירה, אך דלבוניס החזיר את ההגשות הרכות של רם היישר לארליך, שעמד בלחץ וגמר את חבטות הוולי בקלות. בסופו של דבר, ואחרי הרבה לחץ הצליחו רם וארליך לשמור על ההגשות ולסגור את המשחק בקלאסה, 3:6 במערכה.

אנדי רם עם יוני ארליך נבחרת הדייויס. איגוד הטניס,
אנדי רם עם יוני ארליך נבחרת הדייויס/איגוד הטניס
אנדי רם עם יוני ארליך נבחרת הדייויס. איגוד הטניס,
אנדי רם עם יוני ארליך נבחרת הדייויס/איגוד הטניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully