וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: שיא ישראלי וגמר לדונלד סנפורד

13.8.2014 / 20:16

האצן הישראלי עצר את השעון על 45.39 שניות בחצי הגמר ל-400 מטר. חנה קנייזבה נפצעה ולא השתתפה במשולשת

דונלד סנפורד רץ ישראלי. AP
הישג נהדר. סנפורד/AP

הישג נהדר לדונלד סנפורד. האצן הישראלי, שמתמחה בריצה ל-400 מטר, קבע הערב (רביעי) שיא ישראלי חדש כשעצר את השעון על 45.39 שניות. לא זו בלבד שהוא קבע שיא ישראלי וקיזז 13 מאיות מהשיא הקודם אותו הוא קבע רק לפני שבועיים, סנפורד גם עשה את זה באליפות אירופה ובחצי הגמר. הרץ הישראלי שנמצא בכושר איש נהדר קבע את התוצאה השלישית באיכותה מבין 24 המשתתפים ועלה לגמר שיתקיים ביום שישי (19:50) הקרוב.

עוד קודם לכן, קופצת המשולשת הישראלית חנה קנייזבה מיננקו נאלצה להודיע על פרישה מהתחרות, מהלך שגרם לאכזבה רבה. קנייבה ציפתה וחיכתה לאליפות אירופה בציריך. מוקדם יותר השנה היא הגיעה לאליפות ישראל, התחרתה גם בקפיצה משולשת, המקצוע שלה, וגם בקפיצה לרוחק שבו היא אפילו קבעה שיא ישראלי, אבל הערב היא סבלה מחוסר מזל משווע.

קנייזבה, שסיימה במקום הרביעי באולימפיאדת לונדון עם 14.56 מטר כשעוד ייצגה את אוקראינה, חשה כאבים בגיד האכילס לפני פתיחת המוקדמות בתחרות הקפיצה המשולשת. קנייזבה, שסיימה במקום השישי באליפות העולם בשנה שעברה, סבלה מפציעה בתחילת 2014 שאילצה אותה לעבור ניתוח, מה שגרם לה להחמיץ לא מעט תחרויות השנה, אבל כעת השנה שלה מסתיימת בטעם חמוץ במיוחד.

בריצה ל-10,000 מטר סיימו שני הישראלים איימרו עלמיה וגירמה אמרה אחרונים את הריצה, פרט לשישה רצים שלא הגיעו לנקודת הסיום. עלמיה עצר את השעון על 30:04.95 דקות, בעוד אמרה קבע תוצאה של 30:53.87 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully