וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייבנובה חזרה למגרשים אחרי הסרטן: "השתוקקתי לזה"

הטניסאית הרוסייה, שנעדרה שנתיים וחצי מהמגרשים, השיגה ניצחון מרגש באליפות ארה"ב: "עברתי הכל כדי לחזור לטניס"

הטניסאית הרוסייה אליסה קלייבנובה. Charles Krupa, AP
קלייבנובה/AP, Charles Krupa

אליסה קלייבנובה הייתה רשומה הלילה (בין שני לשישי) על הניצחון הכי מרגש בסיבוב הראשון באליפות ארה"ב. הטניסאית הרוסייה בת ה-24 נעדרה כשנתיים וחצי מהמגרשים לאחר שחלתה בסרטן בבלוטות הלימפה, והלילה, כשהיא מדורגת 363 בעולם, גברה בסיבוב הראשון הל מוניקה פואיג מפורטו ריקו (44 בעולם) 4:6, 6:3, 5:7.

"רק רציתי לחזור, כל כך רציתי להיות שוב על המגרש", אמרה קלייבנובה הנרגשת, "השתוקקתי לשחק שוב טניס, כך שהחזרה לא הייתה שאלה מבחינתי. שבתי למגרשים כמה חודשים מוקדם מהצפוי. הייתי מוכנה לעבור הכל בשביל זה. רק רציתי להיות בריאה ולשחק שוב, ואני חושבת שזה נתן לי הרבה כוח".

הטניסאית הרוסייה אליסה קלייבנובה. AP
רק רצתה לשחק. קלייבנובה/AP

קלייבנובה הפכה למקצוענית בגיל 14, עלתה בשיאה ל-20 הראשונות בעולם אחרי שזכתה בשני טורנירים, אבל המחלה עצרה לה את החיים, כשלאורך רוב השנה ב-2011 היא עברה טיפולים כימותרפיים. ב-2012 היא שיחקה משחק במיאמי ועלתה לסיבוב השני, אבל מאז התקשתה לשחק. בחודש שעבר היא הפסידה בסיבוב הראשון בטורונטו ועלתה לסיבוב השני בסינסינטי. עכשיו, כשהיא שוב בגרנד סלאם לראשונה זה תקופה ארוכה, היא חושבת קדימה, אבל יודעת שזה לא פשוט.

"כן, זה קשה", הודתה, "המטרה שלי הייתה גדולה ורחוקה - פשוט לצאת מזה, לעבור את זה, להאמין שהכל יסתדר. כשיש לך מטרה כזו גדולה שניצבת בפניך, אתה עושה הכול כדי להשיג אותה. אני חושבת שהרבה אנשים פשוט מוותרים ומרימים ידיים, כי הם לא יודעים איך להתמודד. אולי הם חסרי ביטחון. אבל זה כמו משחק - אתה פשוט עושה כל מה שאתה יכול כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully