וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשחייה: ערב חלומי ללוכטה, שיא לגיורטה

האמריקאי החזיר את התואר ב-200 מ' גב ולאחר מכן אסף זהב שלישי ב-200X4. ההונגרי עם שיא אליפות ב-200 חזה

תאגיד כאן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באדיבות הערוץ הראשון

אליפות העולם בשחייה ממשיכה לספק את הסחורה בברצלונה, והערב (שישי) הגיע תורו של ריאן לוכטה לנצוץ בבריכה עם החזרת הכתר ב-200 מטר גב ולאחר מכן הובלת האמריקאים לניצחון ב-200X4, בדרך לזהב שלישי אישי בתחרות. מיסי פרנקלין לא הצליחה לקטוף זהב חמישי, כשסיימה מחוץ לפודיום ב-200 מטר חופשי, גמר בו ניצחה קייט קמפבל האוסטרלית. הכוכבת האמריקאית התנחמה בעלייה לגמר ב-200 מטר גב. דניאל גיורטה הפך לראשון שזוכה שלוש פעמים ברציפות באליפות העולם ב-200 מטר חזה, ואילו יוליה אפימובה ניצחה בגמר המקביל אצל הנשים.

100 מטר חופשי, נשים

מיסי פרנקלין לא הצליחה להשיג מדליית זהב רביעית, ולמעשה סיימה את הגמר הזה ללא מדליה, כשהמנצחת הגדולה הייתה קייט קמפבל. האוסטרלית הוליכה לכל אורך הדרך, הייתה קרובה לשיא עולם ולבסוף עצרה את השעון על 52.34 שניות כדי לקטוף את הזהב. שרה סיוסטרום השבדית עם מדליית הכסף וההולנדית רנומי קרומובידיויו עם הארד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קייט קמפבל, שחיינית אוסטרלית עם מדליית זהב באליפות העולם בשחייה. רויטרס
ניצחון מרשים. קייט קמפבל עם מדליית הזהב/רויטרס

200 מטר גב, גברים

ריאן לוכטה אסף מדליית זהב שנייה בתחרות ו-14 בקריירה באליפויות העולם (שני רק למייקל פלפס), כשהחזיר לעצמו את הכתר ב-200 מטר גב אחרי האכזבה האולימפית. האמריקאי שלט מהרגע הראשון והפך לאדם השני אחרי ארון פירסול שזוכה במשחה זה אליפות העולם שלוש פעמים, כשקבע זמן של 1:53.79 דקות. הפולני רדוסלב קאבצקי סיים שני עם שיא אירופי של 1:54.39 דקות ואילו האלוף האולימפי טיילר קלרי הסתפק הפעם במדליית הארד.

ריאן לוכטה, שחיין אמריקאי, אליפות העולם בשחייה. רויטרס
החזיר את הכתר. ריאן לוכטה/רויטרס

200 מטר חזה, נשים

יממה לאחר שקבעה שיא עולם בחצי הגמר, ריקה פדרסן הדנית הפסידה בגמר ליריבתה יוליה אפיומובה מרוסיה, שעצרה את השעון על 2:19.41 דקות. פדרסן הובילה בחלק הראשון של המשחה, אבל אפימובה שעטה ב-100 המטרים האחרונים ולא הייתה רחוקה גם משיא העולם.

יוליה אפימובה עם מדליית זהב, אליפות העולם בשחייה. רויטרס
עקפה את פדרסן. יוליה אפימובה/רויטרס

200 מטר חזה, גברים

דניאל גיורטה ההונגרי הפך לראשון שזוכה בשלוש אליפויות עולם ב-200 מ' חזה, כשקטף זהב שלישי ברציפות. גיורטה, האלוף האולימפי המכהן, קבע זמן של 2:07.23 שניות ושבר את שיא האליפות שקבע כריסטיאן ספרנגר האוסטרלי ב-2009. מרקו קוך הגרמני סיים שני עם 2:08.54 ומאטי מאטסון הפיני התכבד במדליית הארד.

דניאל גיורטה, שחיין הונגרי, אליפות העולם בשחייה. רויטרס
עשה היסטוריה. דניאל גיורטה/רויטרס

200X4 מטרים חופשי, גברים

לוכטה השלים ערב חלומי מבחינתו, כשהוביל את נבחרת ארצות הברית לזהב חמישי רצוף במשחה זה, כשהרביעייה שלה קבעה זמן של 7:01.72 דקות והקדימה את רוסיה שהסתפקה בכסף עם 7:03.92 דקות. סין הפתיעה את צרפת וזכתה במדליית הארד. לוכטה יצר את היתרון לאמריקאים, וצ'רלי האוצ'ין וריקי ברנס שמרו עליו בדרך להבטחת המקום הראשון, בדיוק כמו באולימפיאדה.

ריאן לוכטה עם מדליית הזהב, אליפות העולם בשחייה. רויטרס
עוד זהב לאוסף. ריאן לוכטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully