וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה בטורניר אסטנה, ולא לחץ ליריבו את היד

28.7.2013 / 16:55

הישראלי גבר 7:5, 2:6, 6:7 על קוקושקין באווירה עוינת, המשחק הסתיים בטונים צורמים. סלע הסביר: "הוא זרק לי כמה מילים"

עריכת וידאו: טל רזניק

הטניסאי הישראלי דודי סלע זכה היום (ראשון) בטורניר אסטנה בקזחסטאן, אחרי שגבר בגמר על 7:5, 2:6, 6:7 על מיכאיל קוקושקין המקומי במשחק שנמשך שלוש שעות ותשע דקות. אחרי ההפסד של שחר פאר בגמר טורניר באקו והאכזבה, סלע עמד היום באתגר, וצפוי לעלות כ-24 שלבים בדירוג העולמי. עם זאת, המשחק הסתיים בטונים צורמים, כשסלע סירב ללחוץ את היד ליריבו, חגג מולו בצורה די מופגנת, ואף עשה לכיוונו תנועות לא מכובדות.

לאחר המשחק הסביר סלע את מה שקרה: "היה קצת מתח בכל פעם ליד הרשת וזרקנו מילים אחד לעבר השני, אבל הוא ידוע בהתנהגות הזו שלו וזו הסיבה שבסוף לא לחצנו ידיים".

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
ניצחון יפה, סוף צורם. סלע/AP

מהלך המשחק:

אחרי שהפסיד את המשחקון ה-12 ונוצח במערכה הראשונה, סלע רשם קאמבק מרשים וניצח 2:6 במערכה השנייה תוך 38 דקות. המערכה השלישית כבר הפכה למותחן. סלע הוליך 0:1, ויריבו דרש טיפול בניסיון לעצור את המומנטום. בהמשך המערכה המכרעת סלע הוליך 3:5 עם יתרון שבירה וכבר הגיש לניצחון, אבל יריבו חזר עם שבירה, עם שלושה משחקונים רצופים עלה ל-5:6 כשהוא מלהיב את האוהדים המקומיים. סלע השווה ל-6:6 וכפה שובר שוויון, לא ניצל נקודת משחק אחת ביתרון 5:6, אבל הצליח להשיג את הניצחון 6:8 בשובר השוויון, בדרך לזכייה ה-15 שלו בקריירה בטורניר צ'אלנג'ר.

סלע, שהיה המדורג הבכיר בטורניר הצ'אלנג'ר (סך פרסים 125 אלף דולר), מדורג 97 בעולם, וצפוי לקפוץ 23 שלבים למקום ה-74 בעולם. קוקושקין, המדורג 181 בעולם (ו-6 בטורניר), זכה לתמיכה ביתית נלהבת של הקזאחים, שלפרקים אף גלשה לקללות לעבר הישראלי. בסיום, כאמור, עם נקודת הניצחון, סלע חגג בצורה מופגנת. קוקושקין המתין ללחיצת היד המסורתית ליד הרשת, אבל סלע לא ניגש ליריבו, והלך בצורה מופגנת לעבר השופט, ואחר כך אף החליף דברים עם קוקושקין. סלע יקבל על הניצחון 18 אלף דולר ו-110 נקודות דירוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully