וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה: דונלד סנפורד שבר את השיא הישראלי ב-400 מ'

24.7.2013 / 20:51

ריצה מצוינת של סנפורד, שקבע 45.65 שנ', אך פספס את הקריטריון לאל' העולם. אברבוך חזר אחרי 4 שנים וניצח במוט

דונלד סנפורד רץ ישראלי לאחר שבירת השיא ל-400 מטר. ברני ארדוב
יופי של שיא, פספוס כואב. סנפורד/ברני ארדוב

הישג מצוין לרץ הישראלי דונלד סנפורד, ששבר היום (רביעי) את השיא הישראלי בריצה ל-400 מטרים במהלך תחרות שנערכה בהדר יוסף במסגרת המכביה ה-19.

סנפורד גמע את המרחק בזמן של 45.65 שניות ושיפר את השיא, שהיה שייך לו ונקבע באולימפיאדת לונדון, 45.71. סנפורד גבר בגמר על האוסטרלי-יהודי סטיבן סולומון, שייצג את ארצו בגמר האולימפיאדה האחרונה בריצה ל-400 מטרים והוא למעשה סיפק את הריצה הטובה ביותר שלו מאז הגיע לישראל, כאשר הוביל לכל אורכה. סולומון, בעל שיא אישי של 44.97, קבע הפעם 46.24 בלבד.

לצערו של הרץ הישראלי, התוצאה הטובה שלו הייתה רחוקה חמש מאיות מהקריטריון לאליפות העולם במוסקבה, שתיפתח בתחילת אוגוסט. סנפורד אמר: "אני מאוד מרוצה מהריצה הזו, אבל חבל, כי הייתי כל כך קרוב לקריטריון. אני מרגיש שיש לי את זה בידיים. יהיו לי עוד כמה הזדמנויות ואנסה לעשות זאת בישראל או באירופה בימים הקרובים. אני מאמין שזה אפשרי". סולומון אמר: "אני מפרגן לדונלד, הוא היה מצוין. הייתה ריצה קשה, אנסה לרוץ מהר יותר באליפות העולם".

דונלד סנפורד רץ ישראלי לאחר שבירת השיא ל-400 מטר. ברני ארדוב
סנפורד אחרי שבירת השיא/ברני ארדוב

מעבר לשיא, הרגע המרגש ביותר של הערב היה בתחרות הקפיצה למוט. ארבע שנים בדיוק לאחר שפרש במכביה הקודמת, אלכס אברבוך, אחד מגדולי האתלטים של ישראל בכל הזמנים, שב להתחרות ואף ניצח עם 5.15 מטרים. אברבוך נאבק בעיקר נגד הקופץ שמתאמן אצלנו, לב סקוריש בן ה-17, שזכה לאחרונה במדליית הארד באליפות העולם לקדטים. סקוריש קפץ ל-5.00 מטרים ופסל שלוש פעמים ב-5.15. לאחר הזכייה, אברבוך רץ לכיוון הקהל עם דגל ישראל: "היה נחמד, כיף לקפוץ נגד התלמיד שלך. עכשיו אחזור לאמן ולטפח אותו, כי יש לו פוטנציאל".

דרמה הייתה גם בריצה ל-1,500 מטרים, שם יימר גטהון הישראלי ניצח את הפייבוריט האמריקאי ראסל בראון וקבע 3:50.03 דקות בתום ריצה צמודה מאוד. בראון הגיע שש מאיות אחרי המנצח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלכס אברבוך קופץ במוט ישראלי. ברני ארדוב
תראו מי חזר לקפוץ. אברבוך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully