וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה, היום ה-6: ג'מצ'י הפציץ, וובר גייל קבע שיא

נבחרת הכדורסל (45+) ניצחה 38:67 את אוסטרליה, 16 נק' לשחקן העבר. השחיין האמריקאי קבע 22.12 ב-50 מ' חופשי

לאחר שאמש (שלישי) רשמה ניצחון מפתיע על ארצות הברית, רשמה היום נבחרת הנוער בבייסבול ניצחון נוסף, והפעם 1:4 על קנדה, שניצחה במשחק הראשון בין השתיים 4:7. בעקבות הניצחון ישראל סיימה שנייה ותתמודד מחר שוב נגד קנדה על הכרטיס לגמר מול האמריקאים. נבחרת הגברים בסופטבול התאוששה מההפסד 12:7 למכסיקו אתמול וגברה 4:11 על קובה.

* כדורסל: נבחרת המאסטרס של ישראל (גילאי 45 ומעלה) הביסה את אוסטרליה 38:67. מיקי ברקוביץ' ומוטי ארואסטי זכו למנוחה, משה רייס קלע 20 נוקודת, דורון ג'מצ'י הוסיף 16 ודורון שפע סיים עם עשר. בטורניר הבוגרים, ארצות הברית ובראד גרינברג הביסו 66:141 את גינאה-ביסאו, שהצליחה לאסוף עוד 660 דולר לרכישת חיסונים נגד מלריה.

* כדוריד: נבחרת הנוער של ישראל א' ניצחה את צרפת 25:26. מחר תפגוש הנבחרת הבוגרת את המקבילה הצרפתית, אותה מאמן קלוד אונסטה האגדי.

* טקוואנדו: ירדן שרעבי מישראל זכתה בזהב בטקוואנדו במשקל 57 ק"ג. פלורה ללוש מצרפת זכתה בזהב ב- 72 ק"ג. את הזהב ב- 62 ק"ג לקחה כריסטינה קפיסובה מרוסיה. ב- 53 ק"ג ניצחה ראשל מאייר מארה"ב.

* קליעה: עימי בן חפר מישראל זכה במדליית זהב בקליעה משלושה מצבים. הוא ניצח את גיל סימקוביץ', שזכה בזהב ב-60 כדור שכיבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק טוב וניצחון. ג'מצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* חתירה: דני פרידמן, אלוף ישראל, העפיל לגמר בחתירה בסירת יחיד אחרי ניצחון דרמטי על נזאר ליושיץ מרוסיה, בהפרש של פחות משתי שניות. פרידמן יחתור בגמר מול אולג גונורבסקי מישראל, שגבר על דניאל לוקאש משוייץ.

* טניס שולחן: האמריקאי סטיוארט ויצמן, ממעצבי נעלי הנשים הידועים בעולם, הפסיד בשמינית גמר טורניר המאסטרס לאלכס רוזמרין מבלגיה.

* כדורגל: ישראל הביסה 0:7 את ארצות הברית בטורניר הכדורגל לוותיקים מעל גיל 35. בין הכובשים היו מושיקו אסולין ואבי סנדור, אקס הפועל כפר סבא. בטורניר לגילאי 45 ומעלה ניצחה ישראל 0:1 את ברזיל משער של קשר הפועל באר שבע והפועל פתח תקוה בעבר יוסי שושני.

* כדורגל אולמות: ישראל הביסה את גואטמלה 0:21, ארגנטינה את ארצות הברית 1:13 וברזיל את אנגליה 1:7. ישראל מעל גיל 35 ניצחה 0:2 את אנגליה, בעוד בטורניר הנערים ארגנטינה וברזיל נפרדו ב-1:1.

* שחיה: התחרויות בבריכה החדשה בוינגייט ננעלו. יהב שחף קבע שיא ישראלי ב-50 מטר חופשי עם 22.68 שניות במשחה בו ניצח מדליסט הזהב מבייג'ינג, גארט וובר גייל, עם 22.12 שניות, שיא מכביה. רביעיית השליחים הישראלית, עם איתי צ'מה, איתי דה לה ויגה, אבי כהן ודוד גמבורג, גברה על האמריקאית (בה שחה גם וובר גייל) ב-4X100 מעורב עם זמן של 3:45.33.

השחיין גארת וובר גייל חוגג זכיה ב-100 מטר חופשי במבחנים האמריקאיים לאולימפיאדה. רויטרס
שיא מכביה. וובר גייל/רויטרס

* התעמלות: תחרויות ההתעמלות לנשים החלו בהדר יוסף. שלב המוקדמות ייערך היום והשם הבולט הוא אופיר נצר, שעלתה השנה לגמר אליפות אירופה בקפיצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully