וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ברולאן גארוס: שחר פאר ויוליה גלושקו נכנסות לעניינים

פאר פוגשת את רדוואנסקה (12:00). גלושקו, לראשונה בסיבוב הראשון, מול תרזה טורו-פלור (בסביבות 14:00 שעון ישראל)

לראשונה זה זמן רב, שתי טניסאיות ישראליות נכנסו לסיבוב הראשון של טורניר הרולאן גארוס היוקרתי ויחלו את דרכן מחר (שני). ראשונה תעלה למשטח החימר שחר פאר, שירדה בשבועות האחרונים עד המקום ה-136 בעולם, ותנסה להדהים בשעה 12:00 את המדורגת רביעית, אגניישקה רדוואנסקה. באוחר יותר, בסביבות השעה 14:00 שעון ישראל, תפגוש יוליה גלושקו את מריה תרזה טורו-פלור, המדורגת 71 בעולם.

שחר פאר טניסאית ישראלית. AP
מכירה היטב את הפולנית המצוינת. פאר/AP

פאר, שנכנעה ברבע הגמר של טורניר ההכנה בבריסל בשבוע שעבר, דווקא מחזיקה במאזן של 3:3 מול יריבתה העדיפה בסבב, כולל שני נצחונות על חימר. המפגש האחרון זכור לכולם מאילת, כאשר הפולניה ניצחה במסגרת משחקי הפדרציה, ולאחר מכן סירבה לענות על שאלות במסיבת העיתונאים בשל כעס על היחס ממנו סבלה. רדוואנסקה הגיעה שלוש פעמים בעבר לסיבוב הרביעי בפריס, ותקווה לכל הפחות לשחזר את ההישג ולעלות לסיבוב השני, שם כבר מחכה מאלורי בורדט האמריקאית, המדורגת 80 בעולם.

גלושקו תעלה שניה למגרש מספר 10, אחרי שמשחק היחידים בין איגור סיז'לינג מול יורגן מלצר, שיתחיל ב-12:00 שעון ישראלי, יגיע לסיומו. הישראלית, שעלתה לראשונה בקריירה לסיבוב הראשון של הרולאן גארוס אחרי שלושה נצחונות במוקדמות, תקווה להמשיך במומנטום המצוין מול מריה תרזה טורו-פלור, המדורגת 71 בעולם. השתיים לא נפגשו עדיין בסבב ה-WTA, אך הספרדיה בת ה-21 רשמה מספר נצחונות נאים בטורנירי ההכנה, והיא מגיעה כפייבוריטית למפגש. המנצחת תפגוש את סבין ליזיקי הגרמניה (32 בעולם).

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. Matthew Lewis, GettyImages
בדרך למעלה. גלושקו/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully