וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "דודי לא היה במיטבו, הוא לא הביא את עצמו"

קפטן נבחרת הדיוויס סיכם את צמד המשחקים הראשון מול צרפת: "כולם עשו את המקסימום. אני גאה בנבחרת שלנו"

נבחרת הדיוויס של ישראל פתחה את הופעותיה מול צרפת היום (שישי), כשאמיר ויינטרוב, המדורג 173 בעולם, הפסיד במשחק הראשון לג'ו ווילפריד צונגה (8 בעולם) 3:6, 3:6, 6:4, 5:7, לאחר שעתיים ו-23 דקות. ויינטרוב גרם לצרפתי המצוין לעבוד קשה בשתי המערכות האחרונות של המשחק ברואן, אך לא יכל לעוצמה ולכישרון של הצרפתי בסופו של דבר. לאחר מכן, דודי סלע עלה להתמודד מול רישאר גאסקה המדורג 10 בעולם והפסיד 3:6, 2:6, 2:6. מחר (שבת) ישראל תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהפוך את הפיגור 0:2 במשחקים.

קפטן הנבחרת אייל רן סיכם את היום: "אמיר נתן לצונגה מלחמה, הוא היה קרוב לקחת את המערכה הרביעית ואם היה לוקח, אי אפשר לדעת איך זה היה מתפתח. אני גאה בו על ההופעה שלו. המשחק השני היה פחות טוב, גאסקה שחקן מצוין וכמעט לא נתן מתנות. זה לא היה היום הכי טוב של דודי. הוא לא הצליח להביא את עצמו היום, אבל הוא עשה את הכי טוב שלו".

לגבי המשחקים מחר אמר רן: "אין לנו שום תוכניות מיוחדות למחר, רצינו לסיים את היום ב-1:1, אבל נשב ונכין את יוני ודודי. נעשה את המקסימום. עשינו שנה מדהימה שנה שעברה, לא קל להיות בבית העליון. יש כאן נבחרות מאוד קשות. נלמד מהחוויה הזאת. אנחנו יכולים לקחת את משחקי הזוגות".

אמיר ויינטרוב אמר לאחר ההפסד שלו: "אני עייף מאוד. וקצת מתבאס על הגיים האחרון. אין מה לעשות, צונגה הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש. זה מאוד קשה לעלות נגדו בידיעה שאתה מאמין, למרות שאני תמיד משתדל להאמין. נלחמתי. איך שהוא אחרי ששברתי אותו חשבתי שאפשר לקחת מערכה, אבל אתה עובר איתו נקודה נקודה, אי אפשר לחשוב מולו יותר מדי קדימה, כי הוא פשוט שחקן ברמה מאוד גבוהה".

ויינטרוב התייחס למשחק הקרוב של דודי סלע, עוד לפני שזה הפסיד לרישאר גאסקה: "דודי משחק טוב כל השבוע, אני בטוח שהוא יכול לנצח. גאסקה לא פחות טוב מצונגה אז יהיה קשה מאוד, אבל אם דודי יהיה במיטבו יש לו צ'אנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully