וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פרש מקריקט וניצח בקרב המקצועני הראשון

אנדרו פלינטוף, קפטן נבחרת אנגליה לשעבר, נכנס לזירה בגיל 34 וגבר בנקודות על ריצ'רד דוסון. הלילה: קוטו נגד טרוט

אנדרו פלינטוף (34) האנגלי תחזק קריירת קריקט עשירה של 15 שנים. קפטן נבחרת אנגליה לשעבר, אייקון במדינה, אוחז בכמעט מיליון עוקבים בטוויטר. הוא שיגע את כולם, כולל את עצמו, כשאחרי שפרש ב-2010 בחר להמשיך בספורט מקצועני אחר: באגרוף.

אנדרו פלינטוף שחקן קריקט אנגלי מתאגרף. GettyImages
"האליפויות בקריקט היו מדהימת אבל כהישג אישי מה שעשיתי הלילה מדהים הרבה יותר. זה משהו לא טבעי עבורי. עבדתי כל כך קשה בשביל זה. אני לא יכול לתאר את ההרגשה של להיות בזירה מול קהל כזה". אנדרו פלינטוף/GettyImages

הלילה (בין שישי לשבת) הוא נכנס לזירה במנצ'סטר לקרב המקצועני הראשון בחייו, מול צ'אד דוסון האמריקאי. גם דוסון לא ידע איך לאכול את הסיפור של האנגלי. "זו העבודה שלי וזה תחביב בשבילו", זלזל האמריקאי בן ה-23, שהגיע לקרב עם שני ניצחונות. "הוא לוקח אוכל מהמשפחה שלי".

הוא לקח הרבה יותר מזה.

פלינטוף צעד לזירה עם השיר "Roll with it" של אואזיס, והקהל הביתי השתגע. דוסון העצבני הצליח להפיל את האנגלי לקרשים בסיבוב השני מתוך ארבעה, אבל שלושת הסיבובים האחרים היו שייכים לאנגלי, שניצח בנקודות ועלה למאזן של 0:1 באגרוף המקצועני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדרו פלינטוף מתאגרף אנגלי שחקן קריקט  לשעבר ריצ'רד דוסון. Scott Heavey, GettyImages
חוץ מפוזת הניצחון, הכל היה שונה מהקריקט. אנדרו פלינטוף/GettyImages, Scott Heavey

כשהכרוז דיווח על התוצאה הסופית, 38:39 לזכות פלינטוף, המכונה "פרדי", הקהל איבד את זה. וכאחד שלקח תארים בשביל מדינה שלמה, ולמרות הסגנון הלא מלוטש בלשון המעטה, פלינטוף השווה: "האליפויות בקריקט היו מדהימת אבל כהישג אישי מה שעשיתי הלילה מדהים הרבה יותר. זה משהו לא טבעי עבורי. עבדתי כל כך קשה בשביל זה. אני לא יכול לתאר את ההרגשה של להיות בזירה מול קהל כזה".

"אתם יכולים להתווכח כל הלילה אם הוא עשה נכון או לא", כתב סטיב ברנר ב"סאן", "אבל הקפטן הראה שיש לו ביצים. אין ספק שזהו אחד הרגעים המוזרים בספורט של 2012". מאמנו של פלינטוף, האירי בארי מקגוויג, הודה בסיום: "הוא שכח את כל מה שלימדתי אותו מרוב התרגשות אבל הוא עשה עבודה טובה".

אנדרו פלינטוף מתאגרף אנגלי שחקן קריקט לשעבר נגד ריצ'רד דוסון. Scott Heavey, GettyImages
בסיבוב השני זה נראה רע, אבל זה נגמר עם ניצחון בנקודות לטובת האנגלי. דוסון מפיל את פלינטוף/GettyImages, Scott Heavey
אנדרו פלינטופ שחקן קריקט אנגלי. AP
בעיסוק הקודם. פלינטוף/AP

*** בליברפול, הבריטי דייויד פרייס (0-15) ריסק את מאט סקלטון (6-27) עם נוקאאוט בסיבוב השני של הקרב במשקל כבד.

*** בניו יורק, האלוף במשקל קל בינוני של ה-WBA, האמריקאי אוסטין טרוט (0-25, 14 בנוקאאוט), יגן הלילה (בין שבת לראשון) על החגורה נגד הפורטוריקני המדהים מיגל קוטו (3-37, 30 בנוקאאוט). הקרב המסקרן ייערך במדיסון סקוור גארדן, שם צפויה דווקא לקוטו אווירה ביתית.

*** אנדרה וורד האמריקאי (0-26, 14 בנוקאאוט), אלוף העולם במשקל סופר בינוני, יגן על תוארו ב-26 בינואר, בלוס אנג'לס, נגד האמריקאי קלי פאבליק (2-40, 34 בנוקאאוט). וורד נחשב למתאגרף מספר 2 בעולם, והוא מדורג כסגנו של פלויד מייוות'ר גם במצעד הפאונד-פור-פאונד של ESPN וגם בזה של "ספורטס אילוסטרייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully