וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן פטל: "מירוץ מדהים, אני מלא באדרנלין"

נהג קבוצת רד בול חגג תואר שלישי ברציפות ועקץ: "הרבה אנשים ניסו תרגילים מלוכלכים העונה". אלונסו: "גאה בקבוצה"

סבסטיאן פטל עשה הערב (ראשון) היסטוריה בפורמולה 1. הנהג הגרמני בן ה-25 זכה בפעם השלישית ברציפות באליפות העולם לנהגים, אחרי שסיים שישי בגרנד פרי המשוגע של ברזיל ושמר על יתרונו בפסגת הדירוג על פני פרננדו אלונסו, שהגיע שני ולא מנע מפטל לחגוג. בכך הפך פטל לנהג הצעיר ביותר שזוכה בתואר שלוש פעמים ולשלישי שעושה זאת יותר מפעמיים ברציפות, אחרי חואן מנואל פאנחיו (ארבע פעמים ברציפות בשנות ה-50') ומיכאל שומאכר (חמש אליפויות רצופות בתחילת שנות ה-2000).

סבסטיאן פטל אלוף העולם פורמולה 1. רויטרס
סופר עד שלוש. סבסטיאן פטל/רויטרס

אותו שומאכר סיים הערב במקום השביעי וחתם את הקריירה העשירה שלו עם העברת השרביט ליורש הטבעי שלו, מי שכונה בתחילת דרכו 'בייבי שומי' והיום כבר נכנס בזכות עצמו לספרי ההיסטוריה. "גם לי קשה לדמיין מה עובר לי בראש כרגע", סיכם פטל הנרגש. "אני מלא באדרנלין ואם תדקרו אותי עכשיו לא ארגיש את זה. היה מירוץ מדהים. כשאתה עובר תאונה כבר הפתיחה, זו לא התחושה הכי נעימה שיכוה להיות. היה לי מזל שאף אחד לא פגע בי מאחור".

פטל לא שכח לעקוץ את היריבים ואמר: "הרבה אנשים ניסו תרגילים מלוכלכים במהלך העונה, אבל אנחנו לא נתנו לזה להפריע לנו והמשכנו בדרך שלנו. כולם נתנו פוש עד לקו הסיום".

המפסיד הגדול אלונסו ביקש להודות לאנשי פרארי: "אני גאה מאוד בקבוצה שלנו. לא הפסדנו את התואר בברזיל, אלא לפני כן. זה חלק מהספורט. כשאתה עושה משהו מהלב ובמאה אחוז, אתה חייב להיות גאה בעצמך ובקבוצה שלך. ננסה שוב בשנה הבאה".

מיכאל שומאכר מברך את סבסטיאן פטל, פורמולה 1. רויטרס
העביר את השרביט. מיכאל שומאכר עם סבסטיאן פטל/רויטרס
אלוף העולם סבסטיאן פטל (משמאל) עם מנהל פורמולה 1 ברני אקלסטון. Mark Thompson, GettyImages
כולם יודעים מי מספר 1. סבסטיאן פטל לצד ברני אקלסטון/GettyImages, Mark Thompson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully