וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: הקטור קמאצ'ו נורה ומאושפז במצב קריטי

21.11.2012 / 18:16

אלוף העולם לשעבר נורה בפורטו ריקו בעת שישב ברכב: "זה לא נראה טוב". אדם נוסף נהרג, סמים נמצאו בזירת האירוע

הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו, אלוף העולם לשעבר באגרוף בשלושה משקלים שונים, נורה בראשו ובצווארו ומאושפז במצב קריטי בבית חולים בפורטו ריקו. "המצב שלו עדין מאוד", נמסר, "זה לא נראה טוב". המנג'ר של קמאצ'ו, יסמאל לינדריי, מסר לסוכנות הידיעות "AP" שרופאי בית החולים מחכים להחלטת אמו של קמאצ'ו (בן 50) בנוגע לניתוקו ממכונות ההחייאה.

הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו, מתאגרף עבר מפורטו ריקו. AP
"קמאצ'ו הוא כמו חתול", אמר סוכנו סטיב טננבאום, "יש לו תשע נשמות. אם מישהו יכול לצאת מדבר כזה, זה הוא"/AP

קמאצ'ו נורה מרכב חולף, בעת שישב ברכב פורד מוסטאנג שרשום על שם אדריאן מוחיקה מורנו. האחרון ניסה להימלט מהמקום בעת שקמאצ'ו נורה, ונורה למוות. לפי ESPN, המשטרה מצאה בזירה תיקים שבתוכם קוקאין. "קמאצ'ו הוא כמו חתול", אמר סוכנו סטיב טננבאום, "יש לו תשע נשמות. אם מישהו יכול לצאת מדבר כזה, זה הוא".

קרב האליפות האחרון של קמאצ'ו היה ב-1997, אז הפסיד בהחלטת שופטים לאלוף העולם במשקל מעורב, אוסקר דה לה הויה. הפורטוריקני תכנן קאמבק ב-2013. "למרות שהוא בגיל 50", אמר טננבאום, "הרגשתי שהוא יכול לעשות זאת".

הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו, מתאגרף עבר מפורטו ריקו מול המתאגרף האמריקאי אוסקר דה לה הויה. AP
קרב האליפות האחרון, 1997: הקטור קמאצ'ו, מימין, מול אוסקר דה לה הויה/AP

קמאצ'ו נולד בבייאמון, וזכה בעבר באליפויות עולם במשקל סופר-קל, קל וקל-מעורב. בין יריביו הגדולים אפשר למצוא את פליקס טרינידד, חוליו סזאר צ'אבז ג'וניור ושוגר ריי לאונרד. את האחרון קמאצ'ו הפיל בנוקאאוט ב-1997. הוא פרש במאזן 3-6-79, עם 38 נוקאאוטים. הקרב האחרון שלו היה ב-2010. "המאצ'ו מאן היה חלום של כל אמרגן", אמר דון קינג. "הוא ריגש אוהדי אגרוף בכל העולם עם הסגנון המדהים שלו. איזו טרגדיה זו".

לאורך חייו סבל לא מעט מבעיות סמים ואלכוהול. ב-2007 נשפט לשבע שנות מאסר על פריצה לחנות מחשבים במיסיסיפי. העונש קוצר לבסוף לשנה אחת. פעמיים בעבר אישתו התלוננה שהכה אותה עד שלבסוף התגרשה ממנו. ב-2011, לפי ESPN, הוא הואשם באלימות כלפי ילדיו.

הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו, מתאגרף עבר מפורטו ריקו מול המתאגרף שוגר ריי לנארד לאונרד. AP
הקטור קמאצ'ו מפרק את שוגר ריי לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully