וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: קליצ'קו מגן על התואר, הפעם בלי סטוארד

10.11.2012 / 14:01

אלוף העולם במשקל כבד יפגוש (ש', 23:30) את מריוש וואך, ויחסר את המאמן המנוח: "כולנו יודעים שברוחו הוא כאן"

ולדימיר קליצ'קו יגן הלילה (שבת, 23:30, המבורג) בפעם ה-13 על חגורות המשקל הכבד שלו, אבל אלוף האגרוף (0-3-58, 51 בנוקאאוט) יעשה זאת הפעם בלי המאמן האגדי עמנואל סטוארד, שמת בחודש שעבר. האוקראיני ייכנס לזירה מול מריוש וואך, הפולני הבלתי מנוצח (0-0-27), אבל כולם מתעסקים באיך קליצ'קו יגיב לחסרונו של סטוארד.

ולדימיר קליצ'קו נגד מריוס וואך אגרוף מתאגרף. Joern Pollex, GettyImages
בפעם הראשונה מול יריב גבוה יותר. ולדימיר קליצ'קו/GettyImages, Joern Pollex

"הוא היה חבר נהדר", אמר קליצ'קו (36) על מאמנו לשעבר. "אחד מגאוני האגרוף. הוא לא כאן, אבל כולנו יודעים שברוחו הוא כאן. הוא צוחק ונהנה ומחכה לקרב הזה. אני יודע את זה בוודאות". השניים ביחד מאז 2004. קליצ'קו אמנם כבר החזיק באליפות אחת לפני לפני שפגש את המאמן האמריקאי, אבל היה נראה אבוד. מאז הציוות, האוקראיני השתלט על המשקל הכבד עם מאזן של 1:16 ושלוש חגורות נוספות מעטרות את המותניים. "אגן על התארים שזכיתי ביחד עם סטוארד", אמר קליצ'קו בשבוע שעבר לקראת הקרב מול הפולני.

את מקומו של סטוארד תפס בלית ברירה ג'ונתן בנקס, שהיה יריב אימונים של קליצ'קו. משימתו הראשונה תהיה ההתמודדות מול וואך, ענק בן ה-32, כשעל כף המאזניים שלוש אליפויות עולם - חגורות ה-WBA ,IBF ו-WBO. זו תהיה הפעם הראשונה שקליצ'קו פוגש יריב גבוה יותר ממנו (2.02 מ' של וואך לעומת 1.98 מ' של האוקראיני), ועליו להיערך בהתאם. וואך גם כבד יותר מקליצ'קו ובעל מוטת ידיים ארוכה יותר.

ולדימיר קליצ'קו אגרוף מתאגרף. Joern Pollex, GettyImages
"סטוארד צוחק ונהנה ומחכה לקרב הזה. אני יודע את זה בוודאות. אגן על התארים שזכיתי ביחד איתו". ולדימיר קליצ'קו מתכונן לוואך/GettyImages, Joern Pollex

וואך ניצח בכל קרבותיו, 15 מהם בנוקאאוט, בקריירה מקצוענית של שבע שנים. הוא ינסה להיות אלוף העולם הפולני הראשון במשקל כבד. "אני יודע שיהיה קרב קשה מאוד", הודה וואך, "אבל אעשה הכל כדי לקחת את התארים של קליצ'קו. זה יהיה משהו מאוד מיוחד, שכל חובבי האגרוף יזכרו לעד".

סילבסטר סטאלון, אחד שיודע דבר או שניים על אגרוף וסרטי אגרוף, יהיה ביציע כקידום למחזמר "רוקי", שאותו הוא מפיק ביחד עם האחים קליצ'קו.

מריוס וואך אגרוף מתאגרף ולדימיר קליצ'קו. Joern Pollex, GettyImages
"אעשה הכל כדי לקחת את התארים של קליצ'קו. זה יהיה משהו מאוד מיוחד, שכל חובבי האגרוף יזכרו לעד". מריוש וואך מתאמן על הפנים המוכרות/GettyImages, Joern Pollex

***

ולדימיר קליצ'קו

גיל: 36
מאזן: 0-3-58, 51 בנוקאאוט
גובה: 1.98
משקל: 112
מוטת ידיים: 205

מריוש וואך

גיל: 32
מאזן: 0-0-27, 15 בנוקאאוט
גובה: 2.02
משקל: 114
מוטת ידיים: 208

עמנואל סטוארד מאמן אגרוף ולדימיר קליצ'קו מתאגרף אוקראיני. GettyImages
קרב ראשון בלי האיש שבפינה. עמנואל סטוארד חובש את ולדימיר קליצ'קו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully