וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "הרגשתי רע מבחינה פיזית, לא היו לי אנרגיות"

הסרבי התקשה לספק הסברים להפסד לסם קוורי בטורניר פריס. האמריקאי: "זה הניצחון הכי גדול שלי. בהתחלה זה היה מביך"

סם קוורי האמריקאי היה חתום אתמול (רביעי) על הסנסציה הגדולה של טורניר פריס, כשהצליח להדיח את נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב השני עם 6:0, 6:7, 4:6. האמריקאי זכה רק בעשר נקודות במערכה הראשונה שנמשכה 20 דקות, אבל חזר היטב למשחק כשהיכה לא פחות מ-18 אייסים והגן על שש נקודות שבירה מתוך עשר שהיו לסרבי.

"זה היה מעט מביך", הודה קוורי אחרי שנשאל איך הרגיש בפיגור 2:0. "הסתובבתי ליד קייסי הכירופרקט שלי שישב עם החברה שלי ועם אשתו של קייסי, ואמרתי: 'אני מקווה שאני אוכל להשיג שני משחקונים במערכה הזו'. ברגע שהשגתי שני משחקונים, ירד הלחץ ואמרתי 'אוקיי, זה כל מה שאני רוצה', אבל אז התחלתי לקבל ביטחון, הגשתי טוב יותר והפכתי להיות יותר אגרסיבי. זה הניצחון הגדול ביותר שלי, והוא מרגיש נהדר".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"במהלך המערכה השנייה הרגשתי מבחינה פיזית רע והיה לי קשה בכל משחקון". נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ', שעטה על עצמו מסיכה במסגרת ליל כל הקדושים, סיכם אחרי שירד למאזן 12:70 השנה: "סם שיחק טוב מאוד, והגיש טוב מאוד. שיחקתי טניס טוב בהתחלה, אבל אני ידעתי שהבעיה העיקרית היום תהיה בהמשכיות של האנרגיה. לצערי הרב זה לא קרה אחרי המערכה השנייה. במהלך המערכה השנייה הרגשתי מבחינה פיזית רע והיה לי קשה בכל משחקון".

בתקשורת הסרבית מדווחים השבוע שנולה שקל להחמיץ את הטורניר בברסי אחר שאביו נמצא בבית החולים, אבל דג'וקוביץ', שיסיים את העונה במקום הראשון בעולם, סירב לתלות את ההפסד בבעיות אישיות: "אני מעדיף לא לדבר על זה. אני מצטער על כך, אבל זה עניין פרטי והייתי מעדיף להשאיר אותו כך. היו דברים שקרו ועוברים לי הרבה דברים בראש. עכשיו אני רק צריך כמה ימים לנוח לפני לונדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully