וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון למתאגרף שיצא מהארון

אורלנדו קרוז גבר על חורחה פאזוס בקרב הראשון מאז שהצהיר על נטיותיו המיניות: "זה הרגע שלי, האירוע שלי, וניצחתי"

אחרי שהיה המתאגרף הפעיל הראשון שיוצא מהארון, אורלנדו קרוז סימן עוד הישג משמעותי: היום (שבת) הוא הפך למתאגרף הגאה הראשון שניצח לאחר שיצא מהארון. הפורטוריקני עשה זאת בהחלטת שופטים, פה אחד, מול חורחה פאזוס המקסיקני, בקרב במשקל קל-נוצה שנערך בקימיסי סיוויק סנטר בפלורידה.

ואז הוא הוציא הרבה אוויר. "זה היה הרגע שלי, ההזדמנות שלי, האירוע שלי", אמר קרוז בסיום הערב. "וניצחתי". הקהל, למרות חששות מוקדמות לקריאות גנאי, היה לגמרי בצד של קרוז. "שמחתי שהם כיבדו אותי", אמר הפורטוריקני בן ה-31, "זה מה שרציתי - שיראו אותי כמתאגרף".

קרוז (1-2-19, 9 בנוקאאוט) שלט בקרב לכל אורכו ולא נראה שהניצחון הזה הולך לברוח. פאזוס שלח יותר אגרופים, קרוז פגע יותר. "הוא זז יותר מדי", הודה המקסיקני לאחר שהפסיד. "הוא יודע להתאגרף והוא ידוע לזוז עם הרגליים. לא הצלחתי להגיע אליו".

מאז שיצא מהארון לפני כשבועיים סחט קרוז כל טיפה תקשורתית, התראיין עבור כל מדיה אפשרית וביקש לקבל את תשומת הלב לא בגלל שהוא הומו אלא בגלל היכולת שלו בתוך הזירה. בינתיים הוא מקבל את תשומת הלב בגלל השילוב.

לפני הקרב דורג קרוז רביעי במשקל שלו בהתאחדות ה-WBO, והניצחון על פאזוס (4-20, 13 בנוקאאוט) אמור לקרב אותו למפגש על חגורת אליפות העולם. "זה קרב שיפתח דלתות עבורי, יקרב אותי לקרב על התואר", טען קרוז. "זה החלום שלי, זה החלום שלי אימא שלי, החלום של הקהילה שלי".

אז אחרי ששמע את הפעמון פעמיים, לתחילת הקרב ולסיומו, אורלנדו קרוז יכול להיות גאה בעצמו (סליחה על משחק המילים). הוא הגיע, ולמרות הלחץ העצום, תפקד כמו שצריך וניצח. עכשיו הוא מחכה לטלפון שיספר לו שקיבל קרב אליפות, ולרוץ את כל הדרך עד לתקדים הבא. "אני רק אדם אחד", סיכם. "אבל אני מרגיש שמח עם איפה שאני. אני חופשי, אני שלם".

אורלנדו קרוז מתאגרף פורטוריקני. AP
"אני חופשי, אני שלם". אורלנדו קרוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully