וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו קרוז מוכן לקרב הראשון מאז שיצא מהארון

19.10.2012 / 11:40

שבועיים לאחר ההצהרה התקדימית, המתאגרף הפורטוריקני פוגש את חורחה פאזוס: "יש עליי לחץ עצום בגלל העניין הזה"

21 קרבות מקצוענים ערך אורלנדו קרוז בקריירה, והלילה (שישי) באורלנדו יעלה המתאגרף הפורטוריקני לקרב ראשון מאז יצא מהארון. קרוז (1-2-18, 9 בנוקאאוט) יילחם בחורחה פאזוס המקסיקני (4-20, 13 בנוקאאוט), וניצחון יקדם אותו לעבר קרב על אליפות העולם במשקל הנוצה.

המתאגרף הוותיק כבר הבהיר שברצונו להוכיח מול פאזוס שלמרות היציאה מהארון לפני כשבועיים, צריך לדבר עליו בזכות יכולותיו בתוך הזירה. "יש עליי לחץ עצום בגלל כל העניין הזה", הודה קרוז. "בימים הראשונים הייתי בשוק, אבל זה משהו שהייתי חייב לעשות. אני עונה על כל השאלות עכשיו כדי שלאחר מכן אוכל להתרכז בקריירה. זה מה שחשוב לי".

אורלנדו קרוז מתאגרף פורטוריקני. AP
פאזוס: "אני חייב לנצח, לא משנה אם הוא גיי או לא". קרוז בפעולה/AP

למרות שקרוז רצה שידברו עליו בזכות הכפפות שלו, אין ספק שהוא משך אש בעיקר בגלל הנטיות המיניות שלו. בשבועות האחרונים הוא הרבה להתראיין ולספר את הסיפור שלו, וקיבל תמיכה מכל עבר. אפילו מהיריב. "אני חייב לנצח, לא משנה אם הוא גיי או לא", אמר פאזוס. "אני מכבד את ההחלטה שלו, אבל זה מחוץ לזירה. בתוך הזירה זה יהיה שונה".

פאזוס נלחם רק פעם אחת מחוץ למקסיקו בקריירה של חמש שנים, וקרוז, שהתאגרף רק פעמיים בכמעט שלוש שנים, מגיע לקרב כפייבוריט. "אני במתח עצום", הודה הפורטוריקני בן ה-31, "רק רוצה להגיע לאולם ולשמוע את הפעמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully