וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליות ארד לפיזרו וממיסטבלוב במשחקים הפראלימפיים

אברהם תשובה, לונדון

1.9.2012 / 23:08

השחיינית סיימה שלישית במשחה ה-200 חופשי וזכתה במדליה השניה בלונדון. ממיסטבלוב סיים שלישי ב-200 חופשי לגברים

תאגיד כאן

השחיינית ענבל פיזרו ממשיכה לרשום הצלחות במשחקים הפראלימפיים בלונדון. הערב (שבת) היא זכתה במדליית הארד השניה שלה בלונדון 2012, ובמדליה השביעית שלה בסך הכל במשחקים הפראלימפיים, בהם היא מתחרה בפעם השלישית. פיזרו סיימה הפעם שלישית במשחה ה-200 חופשי אחרי שקבעה זמן של 2:56.11 דקות. הישראלית פתחה את המשחה חזק וב-100 המטרים הראשונים הייתה צמודה יותר לשתי יריבותיה העיקריות, אבל בחצי השני של המשחה היא נחלשה יותר. המנצחת הייתה הנורבגית רונג שקבעה 2:49.74 דקות והקדימה בקצת יותר משתי שניות את הספרדיה פראלס. פיזארו עומדת בפעם השניה בפודיום בבריכת הלוויתן, אחרי שעשתה זאת במשחה ה-50 חופשי. דווקא מאמנה של פיזרו, יעקב בנינסון, נשמע מאוכזב בסיום המשחה שלה ואמר: "היא בכושר טוב וציפתה לשבור את שיאה במשחה החזק ביותר שלה. היא פתחה חזק מדי, ואולי זה פגע בסיום המשחה".

מי שזכה במדליה השלישית של המשלחת הישראלית במשחקים הפראלימפיים היה איציק ממיסטבלוב, שגבר על הישראלי השני בגמר ה-200 חופשי בדרגת נכות S2, איאד שלבי, בקרב על מדליית הארד. ממיסטבלוב קבע 4:58.53 דקות והיה מהיר במאית השניה בלבד משלבי. המנצח במשחה היה יאנג יאנג הסיני שקבע 4:36.18 דקות ושבר את השיא הפראלימפי. אגב, עבור ממיסטבלוב זו הייתה המדליה הרביעית במשחקים הפראלימפיים, אחרי שזכה בשתי מדליות זהב ואחת מכסף במשחקים הפראלימפיים ב-2004 באתונה.

גם החותרת מורן סמואל העפילה הבוקר לשלב הגמר בתחרות החתירה לנשים בסירת יחיד. סמואל, שאתמול סיימה במקום השלישי במקצה המוקדמות הראשון, הגיעה הפעם ראשונה עם זמן של 5:44.78 דקות והבטיחה מקומה בגמר.

צמד החותרים אולגה סוקולוב וראובן מגנג'י סיימו את תחרות החתירה לזוגות מעורבים במקום השמיני בדירוג הכללי ולא העפילו לגמר. מחר הם יתחרו על מקומות 7-12.

בווימות' נפתחו תחרויות השייט של המשחקים הפראלימפיים. בשיוט הראשון בדגם הסונאר לשלושה שייטים, סיימו דרור כהן, ארנון אפרתי ובני וקסלר במקום התשיעי, השיוט השני היה פחות טוב והם סיימו במקום ה-13. בדגם המעורב לנשים וגברים "סקווד 18" סיימו הגר זהבי ושמעון בן יעקב את שני השיוטים הראשונים במקומות 6 ו-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully