וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: אנחנו יותר טובים מנבחרת החלומות של 92'

לברון מול מג'יק? ג'ורדן מול קובי? כוכב הלייקרס הסביר: "אנחנו צעירים יותר. מאמין שהיינו מנצחים". בואו להצביע האם הוא צודק

אולימפיאדת לונדון 2012 הולכת ומתקרבת בצעדי ענק, וללא ספק, מי שצפויים למשוך את מרבית תשומת הלב הם שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורסל, שיגיעו במטרה מובהקת לזכות שוב במדליית הזהב. גם הפעם האמריקאים יתהדרו בנבחרת מפוארת של שחקני NBA, עם שמות כמו לברון ג'יימס, קובי בריאנט, קווין דוראנט, כריס פול, כרמלו אנתוני ועוד רבים אחרים. עם סגל כל כך מוכשר ומפחיד, נראה שהשאלה האם מדובר בנבחרת החזקה ביותר אי פעם, והאם היא טובה יותר מנבחרת החלומות של אולימפיאדת 1992 חייבת לעלות. וכששאלה כזו עולה, תמיד יהיה מי שיענה עליה.

"ובכן, רק מנקודת מבט של כדורסל טהור, מן הסתם לנבחרת ההיא היה יתרון גודל עלינו עם דייויד רובינסון, פטריק יואינג וקארל מאלון", אמר קובי בריאנט כשנשאל האם הנבחרת הנוכחית היתה יכולה לגבור על מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, צ'ארלס בארקלי ושאר החברים. "מצד שני, חלק גדול מהשחקנים שם היו מבוגרים, ובשלבי הסיום של הקריירה שלהם. לנו יש חבורה של סוסי מירוץ צעירים שמשתוקקים להתחרות. אז אני לא יודע, זה בטח היה משחק קשה, אבל אני מאמין שהיינו מנצחים".

כמובן, עד שלא תומצא מכונת זמן, נראה שהאפשרות שמשחק שכזה לא יתקיים, אבל מה שבטוח הוא שמדובר בשאלה שלא ניתן לענות עליה בצורה חד משמעית, ונראה שלכל אחד יש דעה אחרת בנושא. אז זה הזמן לשאול אתכם:

איזו נבחרת חלומות היתה מנצחת במשחק בין השתיים?

נבחרת החלומות של 1992
72%
נבחרת החלומות של 2012
28%
הסקר הסתיים
1756 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully