וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם: שחר צוברי זכה במדליית הזהב

המדליסט האולימפי שיגיע ללונדון קינח תחרות מצוינת עם המקום הרביעי בשיוט המדליות בהולנד. סופר פספס הזדמנות לארד

אחרי שהבטיח אתמול (שישי) את מקומו בלונדון, שחר צוברי קינח את השבוע המצוין שלו בתחרות מסבב גביע העולם במדמבליק שבהולנד עם מדליית זהב. המדליסט האולימפי התייצב לשיוט המדליות כשהוא משוחרר מלחץ אחרי שהבטיח את המקום הראשון בתחרות, סיים במקום הרביעי את שיוט המדליות ונותר בפסגה.

כזכור, צוברי הבטיח את מקומו בלונדון כבר ביום שישי אחרי שעוד קודם לשיוט המדליות נמרוד משיח לא הצליח להבטיח מקום על הפודיום. בכך מדליסט הארד האולימפי מבייג'ינג 2008 יוכל כעת לבנות על שחזור ההישג הגדול שלו מלפני ארבע שנים באתר השייט האולימפי בווימות'.

עבור צוברי, מדובר באחת התחרויות הטובות ביותר שלו השנה, כשהוא הוביל בביטחה את התחרות כבר מהפתיחה. לא פחות משבעה שיוטים סיים הגולש במקום הראשון ובסך הכל הוא לא ירד מהמקום השישי, בשיוט שנזרק עבורו. את התחרות סיים צוברי עם 21 נקודות שליליות, והוא הקדים ב-20 נקודות את הזוכה במדליית הכסף, לואיס בנואה הוג הצרפתי.

מי שכמעט והשיג מדליה הוא עומר סופר, שירד מהמקום השני למקום הרביעי, והיה רחוק נקודה אחת בלבד מפייר לה קוק הצרפתי, שסיים עם הארד. נמרוד משיח לעומת זאת נותר הרחק מאחור וסיים את התחרות במקום השמיני. משיח צבר בתחרות 92 נקודות שליליות והוא חותם טורניר מאכזב למדי.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת שוחחה הבוקר עם צוברי ובירכה אותו על הזכייה בכרטיס האולימפי ללונדון: "ברכות על הזכייה הכפולה שלך. בראש ובראשונה על כך שהצלחת להשיג את כרטיס הכניסה למשחקים האולימפיים וכמובן על כך שזכית עכשיו בתחרות במדלית הזהב שבעצם מאפשרת לך להיות זה שנוסע ללונדון. כולנו עקבנו מקרוב אחרי קרב הענקים הנחוש שלך ושל נמרוד משיח על הכרטיס הבודד לאולימפיאדה. זכית בכרטיס בזכות הנחישות, הכישרון והשאיפה שלך להשתתף במשחקים האולימפיים וראיתי שעבדת קשה מאד ולא ויתרת גם בתקופות פחות טובות שלך. אתה כבר מנוסה באולימפיאדות. זו האולימפיאדה השנייה שתשתתף בה ואתה אפילו מנוסה גם במדליות אולימפיות, אז כל שנותר לי הוא לאחל לך הצלחה בלונדון כגולש הרוח שייצג את מדינת ישראל שם. אני שמחה על הצטרפותך למשלחת הישראלית".

איך הצליח שחר צוברי להבטיח מקום בלונדון?

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully