וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: ניקולה ספיריג זכתה באליפות אירופה

המתחרה השוויצרית ניצחה בתחרות באילת וזכתה בכרטיס לאולימפיאדה. מורואה סיימה שנייה. פאני בייסרון סיימה 23

יח"צ - חד פעמי

ניקולה ספיריג משוויץ זכתה אתמול (שישי) באליפות אירופה לנשים בטריאתלון, לאחר שניצחה בתחרות הנערכת באילת. בעקבות ניצחונה, זכתה ספיריג בכרטיס לאולימפיאדה ותייצג את שוויץ בלונדון 2012. במקום השני זכתה הספרדיה אינואה מורואה, ובמקום השלישי זכתה האלופה היוצאת מצרפת אמי שראריון. המירוץ היה צמוד לכל אורכו, החל ממקצוע השחייה, דרך הרכיבה על האופניים ועד לסיום בו היו השלוש צמודות כמעט עד הסיום, ורק לקראת הסיום פתחה ספיריג פער של שמונה שניות על פני מורואה ו-45 שניות על פני שראריון.

ספיריג אמרה בסיום: "אני שמחה בצורה יוצאת דופן, זה חלום שמתגשם עבורי ואני חסרת מילים. היתה לי שחיה טובה למרות שהיה קשה, מקצה האופניים היה טוב עבורי כי לא הייתי צריכה לדחוף יותר מדי וניצלתי את הרכיבה כדי להתאושש והרגשתי מצוין בריצה. היו לי אימונים מדהימים, וכשאתה מתאמן ככה, אז גם אתה מרגיש מעולה בתחרות".

הישראלית פאני בייסרון סיימה במקום ה-23, ואמרה בסיום: "זו היתה תחרות קשה ואני מרוצה מההופעה שלי. בשנה האחרונה נתתי יותר דגש באימונים על הריצה והאופניים והצלחתי להביא את זה לידי ביטוי היום. אני אמשיך להתאמן בצורה מקצועית ורצינית, להתחרות ולצבור ניסיון, כי בסופו של דבר המטרה שלי היא להגיע לאולימפיאדת ריו 2016. התחרות היום, שמבחינתי היתה לה חשיבות מיוחדת כי היא הייתה כאן בישראל, היא בדרך לאולימפיאדה".

היום הראשון של האליפות התחיל עם מאות טריאתלטים חובבים שזינקו למים בשעות הבוקר, שחו, רכבו על אופניים וסיימו בריצה. לאחר מאות הטריאתלטים החובבים, הגיע תורן של נערות העילית שהתחרו על תואר אלופת אירופה. מי שזכתה במקום הראשון היא הבריטית ג'ורג'יה טיילור בראון, במקום השני סיימה הצרפתייה ליאוני פריו ובמקום השלישי זכתה שרה וילם הגרמניה.

האלופה טיילור-בראון אמרה בסיום: "זו הרגשה מדהימה, בכלל לא ציפיתי לזכות, באליפות הקודמת לא השתתפתי אז לא ידעתי מי המתחרות שלי, ופשוט דחפתי את עצמי קדימה כל הזמן. בשחייה הלך לי מצוין, שמרתי את עצמי בתמונה על האופניים וכשהגעתי לריצה נתתי את כל מה שהיה לי. היה חם מאוד, זה היה טוב לשחייה, אבל בריצה הרגשתי את הגרון שלי מתייבש".

דירוג הישראליות: אביטל גז - מקום 40, ליאן ויתקין - 42, יובל גומא - 43, גל לוי - 45, תומי זנטנר - 46, נטע יניר - 47. היום יתקיימו מקצי הנוער והגברים, לצד קבוצות חובבים נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully