וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן פטל: "היינו צעד אחד לפני כולם"

הנהג שזכה בפעם השנייה ברצף בפורמולה 1, הוסיף: "יש לי הרבה דברים לומר, אך קשה לי לבטא אותם בגלל הרגשות"

סבסטיאן פטל קבע הבוקר (ראשון) שיא כשהפך לנהג הפורמולה 1 הצעיר ביותר שזוכה בשתי אליפויות רצופות, כשהוא עושה זאת כבר בגיל 24. השיא הקודם היה שייך לפרננדו אלונסו הספרדי, שעשה זאת בגיל 25. "בייבי שומי" סיים במקום השלישי במירוץ סוזוקה שביפן, למרות שזינק מהפול פוזישן אבל זה כמובן הספיק לו לזכות באליפות הנהגים, לאחר שלפני המירוץ היה זקוק לנקודה אחת בלבד.

"תודה רבה לכולכם, לכל אחד ואחד מכם", אמר, כשהוא נחנק מדמעות פטל ברשת הקשר לכל אנשי הצוות של יצרנית רד בול, שקרובה גם לזכות באליפות היצרנים. "לא לקחנו שום דבר כמובן מאליו ועשינו זאת".

פטל, התשיעי בלבד בעולם שזוכה באליפות שנייה ברצף, הגיע העונה ל-14 פודיומים ב-15 מירוצים. "לזכות באליפות כאן זה דבר פנטסטי", הוסיף פטל. "יש לי כל כך הרבה דברים שאני רוצה לומר כרגע, אבל אני לא זוכר אותם וקשה לי לבטאם בגלל הרגשות. יש כל כך הרבה אנשים, קשה לי למנות כעת בשמם של כולם".

"המאבק היה יותר קשה ממה שרואים בתוצאות, היום זה הוכח, כשסיימתי רק שלישי. אני מאוד מתרגש מהזכייה השנייה ברציפות", הוסיף הנהג הגרמני. "יש נהגים טובים מאוד בצמרת הדירוג, אבל אני חושב שהשנה היינו צעד אחד לפני כולם, זה קרה בזכות האנשים שעובדים אצלנו בקבוצה, שכל אחד מהם משקיע למעלה מ-100 אחוז. אין סודות, עושים הכל לאט-לאט ומנסים לנצח כל מירוץ".

ג'נסון באטון, שניסה להוות יריב במהלך העונה אבל לא ממש הצליח, נתקל בגרמני בתחילת המירוץ והורד לדשא. הבריטי זעם וצעק ברשת הקשר: "הוא צריך לקבל עונש על כך". אולם השופטים שצפו שוב בתאונה החליטו לא לנקוט בצעדים נגד הגרמני".

בסיום אמר באטון, שסיים ראשון במירוץ בפעם השלישית העונה ו-12 בקריירה: "זה היה מירוץ נהדר, ההתחלה הייתה טובה מאוד, אולי טובה מדי מכיוון שסיימתי על הדשא. זה תמיד מיוחד לנצח ביפן. זה אחד המקומות המושלמים להתחרות והקהל מאוד מיוחד. זה ניצחון מאוד משמעותי מבחינתי".

סבסטיאן פטל בדרך להיות הגדול מכולם?

סבסטיאן פטל זכה באליפות העולם בפעם השנייה ברציפות

פורמולה 1 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully