וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אמנותית: ארד לריבקין באליפות העולם

המתעמלת הדהימה כשסיימה שלישית בתרגיל החישוק וחגגה מדליה ישראלית ראשונה אי פעם בענף: "אני מראה שאני יכולה"

נטע ריבקין, המתעמלת האומנותית הבכירה של ישראל, רשמה הערב (שלישי) את הישג השיא בקריירה שלה כשזכתה במדליית הארד בתרגיל החישוק באליפות העולם. ריבקין הרשימה בעצם העפלתה למעמד המכובד בתחרות הנערכת במונפלייה שבצרפת, והדהימה כשהתברגה לפודיום.

הישראלית בת ה-20, שהייתה הספורטאית הישראלית הצעירה ביותר במשלחת לאולימפיאדת בייג'ינג, העמידה תרגיל מצוין שזיכה אותה בציון 28.000, והספיק לה למקום השלישי אחרי שתי מתעמלות רוסיות, בדרך למדליה ישראלית ראשונה אי פעם באליפות העולם.

בהמשך התחרתה ריבקין גם בגמר תרגיל הכדור, אליו העפילה מוקדם יותר מהמקום השישי במוקדמות, סבלה מהורדת נקודות על הפלת הכדור וסיימה במקום השביעי עם תוצאה של 27.375 נקודות.

חשוב להדגיש שבמתכונת האולימפית לא מקבלים מדליות על מכשירים בודדים, אלא רק על תחרות הקרב רב. לכן הישגה של ריבקין לא יכול לתת אינדיקציה למדליה בלונדון, אלא רק התוצאה שתשיג בקרב רב. בכל מקרה, מחר ריבקין צפוייה לקבוע את הקריטריון להשתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון בכך שתדורג בין 15 הראשונות בקרב רב.

ריבקין: "אני מראה שאני יכולה"

"אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגישה עכשיו", אמרה ריבקין הנרגשת אחרי זכייתה. "אני מאושרת ברמה שמילים לא יכולות להתקרב אפילו לתאר את זה. עכשיו אני רק רוצה לשמור על הריכוז על מנת להמשיך ולייצג את המדינה בכבוד ולעשות את הצעד הגדול והמשמעותי הראשון - קריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון".

"הלכתי על זה ורציתי את זה", הוסיפה ריבקין. "ועם הרבה עבודה קשה אני מראה שאני יכולה. מדליה באליפות אירופה הייתה סבבה, אבל עכשיו זה אליפות עולם ואני מבינה כמה הרבה אני יכולה להשיג. זה הרבה בזכות המאמנות שעובדות אתי מבוקר עד ערב ומהוות עבורי הרבה מעבר למאמנות. הם נמצאות אתי גם מחוץ לשעות האימון. עם הרבה כח רצון ואהבה ענקית למה שאני עושה ורצון עז להשתפר ולהביא עוד הישגים למדינה הקטנה והיפה שלנו".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully