וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גולן פולק הפסיד לאונגברי ההונגרי

שני ישראלים נוספים הפסידו באליפות העולם: ארשנסקי לקים הקוריאני בקרב השני שלו, שוורץ לפוקומו היפנית בקרב הראשון

אליפות העולם בג'ודו שמתקיימת בפריז-ברסי, בצרפת החלה היום (שלישי), ושלושה מתחרים ישראלים נכנסו על מעגל התחרויות. מביניהם, מי שעשה את ההישג היפה ביותר היה גולן פולק, שמתחרה במשקל של עד 66 קילוגרם. מול פולק עלה להתחרות סוגוי אוריארטה הספרדי, המדורג במקום החמישי בעולם, אך בכל זאת הפסיד לישראלי אחרי קרב מרתק שנמשך מלוא חמש הדקות. פולק השיג וואזרי ויוקו, לעומת יוקו אחד בלבד של הספרדי. בשלב הבא, התחרה פולק מול מיקלוש אונגברי, והפסיד באיפון עשר שניות לסיום הקרב.

טומי ארשנסקי, שמתחרה במשקל של עד 60 קילוגרם. עלה להתחרות בקרב הראשון שלו מול אמאדו זאקארי מניז'ר, וניצח עם יוקו ואיפון תוך 3:18 דקות מתחילת הקרב. אחרי שספג יוקו ואיפון. יריבו הבא של ארשנסקי היה ג'ין וון קים מדרום קוריאה. הקרב היה מאוזן עד 15 שניות לסיום, אז ספג הישראלי אזהרה,דבר שנתן לקוריאני את הניצחון.

במשקל של עד 48 קילוגרם, עלתה להתחרות רוני שוורץ מול טומוקו פוקומי היפנית. שוורץ ספגה יוקו ואז איפון תוך 3:50 דקות מתחילת הקרב, והיא סיימה את דרכה בתחרות. השמות המוכרים יותר, כמו אריק זאבי, ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר, משובצים להתחיל את דרכם באליפות העולם מאוחר יותר השבוע.

זוכי היום באליפות העולם:

גברים עד 60 ק"ג: רישוד סובירוב (אוזבקיסטן)

גברים עד 66 ק"ג: מסאשי אבינומה (יפן)

נשים עד 48 ק"ג: הארונה אסאמי (יפן)

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully