וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: גידי קליגר וערן סלע קפצו למקום הרביעי

צמד שייטי ה-470 שיפרו עמדות בווימות' לקראת שיוט המדליות וזינקו שישה שלבים. כהן ובוסקילה ירדו למקום החמישי הכללי

למרות שהוא ציפה מעצמו הרבה יותר, נמרוד משיח יסתפק רק בהשתתפות בשיוט המדליות בתחרות הקדם אולימפית בווימות'. שייט ה-470 איכזב בשני השיוטים האחרונים של התחרות כשסיים שמיני בשיוט התשיעי ובמקום ה-23 בשיוט העשירי והאחרון, שנמחק לו מהרשימה, מה שהציב אותו במקום העשירי הכללי.

משיח יוכל לשפר עוד את מיקומו בתחרות, אבל הסיכויים שלו לזכות במדליה בתחרות הם אפסיים. בכל מקרה, לא מדובר עבורו בתחרות קריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון. לי קורזיץ נמצאת במקום השביעי הכללי אחרי שבשיוט התשיעי היא סיימה במקום השביעי, מה שמעמיד אותה כעת עם 70 נקודות שליליות, אך במרחק גדול מהשלישייה הראשונה בתחרות.

בתחרות ה-470 שמהווה קריטריון למשחקים האולימפיים התקיימו היום השיוטים השביעי והשמיני. כידוע, מקום בעשירייה הראשונה מקנה את המקום בלונדון 2012, כאשר הצמד הישראלי גידי קליגר וערן סלע נמצאים כעת במקום הרביעי ורשמו עלייה של שישה שלבים. השניים סיימו במקום השלישי את השיוט השביעי ובמקום הרביעי את השיוט השמיני, מה שמעמיד אותם בעמדה לא רעה לקראת שיוט המדליות.

שיוטים פחות טובים היו לצמד הנשי גיל כהן ו-ורד בוסקילה, שמוקמו שלשום במקום השלישי הכללי, אבל הידרדרו למקום החמישי. את השיוט השביעי הן סיימו במקום השביעי ואילו את השמיני במקום ה-13, אך הן עדיין נמצאות במיקום שיאפשר להן להיאבק על מדליה בתחרות.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully