וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: הישראלים משפרים עמדות בווימות'

6.8.2011 / 18:31

נמרוד משיח נותר במקום העשירי, קורזיץ עלתה לתשיעי. שייטי ה-470 נכנסו לעשירייה הראשונה ולטווח הקריטריון האולימפי

יומה השלישי של התחרות הקדם אולימפית בשייט נפתח היום (שבת) בווימות' שבאנגליה, ובינתיים הנציגים הישראלים ממשיכים לאכזב. גולש הרוח נמרוד משיח סיים את שני השיוטים שהתקיימו היום במקומות 13 ו-10. אחרי זריקת השיוט הגרוע ובתום שישה שיוטים נותר משיח במקום העשירי, כשיש לו 47 נקודות שליליות. ניק דמפסי הבריטי ודוריאן ואן ריסלברגה ההולנדי ממשיכים להוביל את התחרות עם 7 נקודות כל אחד. ביירון קוקלאניס היווני צבר 20 נקודות שליליות והוא מדורג שלישי.

בתחרות לנשים, לי קורזיץ סיימה את שני השיוטים היום במקומות 18 ו-8, ועלתה למקום התשיעי עם 50 נקודות שליליות. מרינה אלבאו הספרדיה מובילה עם 7 נקודות בלבד ומקדימה את צופיה קלפצקה הפולניה (12) ואת שרלין פיקו הצרפתיה (15).

עבור שייטי המפרשיות מדובר בתחרות הרבה יותר חשובה, שכן הישראלים יוכלו להבטיח את מקומם בלונדון 2012 במידה ויסיימו בין 10 הראשונים. גידי קליגר וערן סלע סיימו את שני השיוטים שהתקיימו היום במקומות 12 ו-6 וטיפסו למקום התשיעי הכללי. לשניים יש 44 נקודות שליליות, והם רחוקים בעשרים נקודות מהצמד המדורג שלישי. בתחרות לנשים, גיל כהן וורד בוסקילה סיימו את השיוט השלישי במקום ה-13 וניצחו בשיוט הרביעי. הן טיפסו למקום השמיני בדירוג הכללי עם 39 נקודות שליליות והן רחוקות ב-9 נקודות מהמקום השלישי.

צפו בהכנות של גיל כהן וורד בוסקילה ללונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully