וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: עימי בן חפר נפסל עקב חולצה עבה מדי

השופטים קבעו שהביגוד שלבש הקלע חרג ב-0.4 מ"מ מהתקן. סטריק, סימקוביץ' ומדלל ינסו להשיג את הכרטיס לאולימפיאדה

"אני מתוסכל ומאוכזב, מעולם לא נתקלתי בבעיה כזו, חבל שבגלל ציוד נמנעה ממני הזכות להתחרות בגמר אליפות אירופה", אמר היום (חמישי) עימי בן חפר ההמום, שנפסל על ידי צוות השיפוט במהלך המוקדמות בירי שלושה מצבים. עקב העבודה שהחולצה אותה לבש מתחת לחליפת הקליעה הייתה בעובי 2.9 מ"מ, 0.4 מ"מ מעל המותר.

מאיגוד הקליעה נמסר שכל הציוד של הקלעים, נשק כמו ביגוד, נבדק לפני התחרות ונמצא שהוא אושר ועומד בתקן. השופטים הסבירו כי יש מצבים בהם הזיעה שנספגת בבגד גורמת לו להתנפח ומכאן יכול להיות שנבע ההבדל. שלשום זכה בן חפר במדליית ארד ב-50 מטר שכיבה. גיא סטריק הוותיק, המתחרה אף הוא באליפות, הגיב לפסילה: "השופטים האלה ניסו לפסול את עימי שלשום לפני הגמר שבו הוא זכה במדלייה ולא הצליחו, הפעם הם הצליחו"

סטריק, גיל סימקוביץ' וליאור מדלל, לקחו היום חלק בתחרות המיון בירי 60 כדור למרחק 50 מ' במצב שכיבה. 75 קלעים עלו לשלב הדרוג שיתקיים מחר, סטריק קבע היום 594 נקודות וסימקוביץ ומדלל הסתפקו ב-588 כל אחד.

המטרה של הקלעים למחר מעבר לאליפות אירופה, היא זכייה בכרטיס כניסה למשחקים האולימפיים בלונדון. שלושה כרטיסים מחולקים מחר, ומבין 75 הקלעים שמשתתפים בתחרות, 15 כבר השיגו את הכרטיס המיוחל, כך שעל שלושת הכרטיסים הנוספים נאבקים 60 קלעים. עוד מחר באליפות, התחרות לשלושה מצבים לנשים. אלה שטרנברג, ענת צור וחן טל יאבקו גם הן על השגת הכרטיס המיוחל למשחקים האולימפיים בלונדון.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully