וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: האחיות וויליאמס הודחו בשמינית הגמר

סרינה הפסידה 6:3, 7:6 לברטולי, ונוס הובסה 6:2, 6:3 לפירונקובה. שראפובה טיילה, ווזניאקי הפסידה לסיבולקובה

ווימבלדון 2011: כל החדשות, הניתוחים והדיווחים

שישה ימי תחרות כבר מאחורינו בטורניר ווימבלדון, והיום (שני) החגיגה האמיתית התחילה עם כמה סנסציות גדולות. הראשונה הייתה הדחתה של ונוס וויליאמס, שהפסידה לצבטנה פירונקובה במגרש המרכזי. הפתעה ענקית נוספת הייתה כשסרינה וויליאמס, אלופת השנתיים האחרונות, הודחה על ידי מריון ברטולי במגרש מספר אחת לאחר הפסד 6:3, 7:6 (6).

הנסיך הארי, הנסיכה קייט, ווימבלדון. Clive Mason, GettyImages
תראו מי כיבדו אותנו בנוכחותם. הנסיך וויליאם עם הנסיכה קייט מידלטון/GettyImages, Clive Mason

מריה שראפובה כבר עלתה לרבע הגמר, לאחר שגברה על שואי פנג. קרוליין ווזניאקי הראשונה בעולם תפגוש את דומיניקה סיבולקובה, ויקטוריה אזרנקה פירקה את נדיה פטרובה. סאבין ליזציקי טיילה מול את פטרה צטקובסקה, פטרה קביטובה ניצחה בקלות את יאנינה וויקמאייר וטמירה פאשק עברה את קסניה פרבק המפתיעה.

מריה שראפובה (5) - שואי פנג (20) 4:6, 2:6

הטניסאית הראשונה שהעפילה היום לרבע הגמר היא מריה שראפובה, שמוצאת את עצמה בין שמונה האחרונות בווימבלדון לראשונה מאז 2006. שראפובה, המדורגת 5 בטורניר, נראתה מצוין היום מול שואי פנג הסינית (20 בטורניר) עם ניצחון 4:6, 2:6 והמשיכה את כושרה המצוין מהטורניר, בו עדיין לא איבדה מערכה. הרוסייה ירתה 27 ווינרים, שברה שלוש פעמים את ההגשה של יריבתה, הראתה דומיננטיות ליד הרשת ותקווה לשחזר את התואר שלה על הדשא מ-2004, עוד כשהייתה בת 17.

קרוליין ווזניאקי (1) - דומיניקה סיבולקובה (24) 1:6, 7:6, 7:5

שראפובה תפגוש את דומיניקה סיבולקובה (24), שחזרה מפיגור של מערכה ל-6:1, 6:7, 5:7 מול המדורגת מספר אחת בעולם קרוליין ווזניאקי. הדנית המאכזבת שוב הראתה שברגעי האמת היא פשוט לא מסוגלת לתפקד וסיימה עוד טורניר גרנד סלאם מוקדם מאוד. במשחק נרשמו מספר נתונים סטטיסטים משונים, כשסיבולקובה מבצעת 10 שגיאות כפולות, לעומת 44 ווינרים, בעוד ווזניאקי מבצעת 10 אייסים ו-33 ווינרים.

ויקטוריה אזרנקה (4) - נדיה פטרובה (37) 2:6, 2:6

המדורגת חמישית בעולם ויקטוריה אזרנקה הביסה היום תוך שעה ו-4 דקות את נדיה פטרובה (37 בעולם) עם ניצחון 2:6, 2:6, כשהיא מנצחת 79 אחוז מהנקודות בהגשה הראשונה. ברבע הגמר היא תפגוש את טמירה פאשק האוסטרית, שניצחה את 2:6, 6:2, 3:6 את סקניה פרבאק הרוסיה, שהדיחה את שחר פאר בסיבוב הראשון והיום נפרדה מהטורניר.

סרינה וויליאמס (7) - מריון ברטולי (9) 6:3, 7:6 (6)

ההפתעה הגדולה של היום הגיעה ממגרש מספר אחת, שם הצליחה מריון ברטולי הצרפתיה (9) לנצח 3:6, 6:7 (6) את סרינה וויליאמס, אלופת השנתיים האחרונות במועדון "אול אינגלנד". הצרפתיה המצוינת, ששמטה ארבע נקודות משחק ביתרון 5:6, הצליחה להתמודדעם הלחץ ולעלות לרבע הגמר אחרי 117 דקות וכשהיא משיגה לא פחות מ-10 אייסים. סרינה וויליאמס, שבילתה שנה מחוץ לסבב בשל פציעה, תנסה לחזור לעצמה בעונת המשטחים הקשים בארצות הברית.

ברטולי תפגוש ברבע הגמר את סאבין ליזיקי הגרמנייה (62 בעולם), שלא התקשתה במיוחד מול פטרה צ'טקובה (49 בעולם), עם ניצחון 6:7, 1:6 תוך שעה ו-8 דקות אחרי שחבטה 26 וווינרים.

ונוס וויליאמס (23) - צבטנה פירונקובה (32) 6:2, 6:3

האמריקנית נראיתה מצוין עד כה בטורניר ואיבדה מערכה אחת בלבד מול קימיקו דאטה קרום, אבל הפעם היא נתקלה בפני מכשול גבוה שהפיל אותה בדיוק לפני שנה. השתיים נפגשו ברבע הגמר של ווימבלדון אשתקד והבולגריה הצליחה להדהים עם 2:6, 3:6. הפעם, הבולגריה הנפלאה עצרה את ונוס כבר בשמינית הגמר עם אותה התוצאה בדיוק מהשנה שעברה, 2:6, 3:6 אחרי שעה ורבע בלבד. ברבע הגמר תפגוש פירונקובה יריבה חזקה במיוחד בדמותה של פטרה קביטובה הצ'כית (8), שטיילה מול יאנינה וויקמאייר הבלגית ל-0:6, 2:6 קליל במיוחד תוך 45 דקות בלבד.

* שחר פאר עלתה לסיבוב השלישי בזוגות עם קרה בלק, לאחר שהשתיים ניצחו 2:6, 3:6 רקוול קופס ג'ונס ואביגיל ספירס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully