וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: נבחרת ישראל הפסידה לבולגריה

השחקניות של זלינגר הפגינו משחק טוב בליגה האירופית, אבל נוצחו 3:1 לאחר סדרת טעויות. המאמן: "סובלים מאותן בעיות"

נבחרת ישראל בכדורעף נשים ממשיכה לאכזב בטורניר הליגה האירופית. הבנות של אריה זלינגר הפסידו היום (שישי) 3:1 לנבחרת בולגריה, למרות שבחלקים ארוכים הציגה הנבחרת יכולת טובה, אך בסופו של דבר היא סיימה עם הפסד באולם במטרווסט, רעננה.

המערכה הראשונה אמנם הייתה חד צדדית, כשבולגריה מחקה פיגור מוקדם, עלתה ל-6:12 והמשיכה ל-13:25. ישראל הציגה במערכה הזו משחק רך ולא מספק בהתקפה, שהקל על הנבחרת של דראגוטין באלטיץ'. במערכה השנייה בשוויון 13:13 צברו האדומות שבע טעויות, ישראל עלתה ל-16:17 ובהמשך בלוק של טלי ארטמנקו, המצטיינת בנבחרת, ניצח את המערכה לישראל 22:25.

את המערכה השלישית ישראל פתחה בטירוף וטיפסה ל-0:5 ובהמשך 8:14, אבל האורחות השתמשו בספסל העמוק, צמצמו וניצלו טעויות רבות של ישראל בדרך למהפך ולניצחון 21:25. ישראל הייתה כבר בנקודת מערכה במערכה הרביעית והובילה 23:24, אבל אז הגיע רצף טעויות כמעט רגיל של הנבחרת והבולגריות סגרו סיפור וניצחו 24:26.

אריה זלינגר, מאמן הנבחרת, אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "אנחנו בכל משחק סובלים מאותה בעיה ברגעים המכריעים. אנחנו חייבים לדעת לקחת את הנקודות ולנצח את המשחק, כך גם קרה בשבוע שעבר. נצטרך לדעת להתגבר על הבעיות הללו ולנצח משחקים". מחר ייערך המשחק השני בין שתי הנבחרות באולם מטרווסט (19:00). יריבתה של ישראל באליפות אירופה הקרובה, רומניה, תארח את טורקיה (20:25, 5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully