וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ונוס וויליאמס סיימה את דרכה באיסטבורן

יממה אחרי שאחותה סרינה הודחה, גם ונוס הפסידה, 6:2, 5:7, 6:2 לדניאלה האנטוחובה. רם וארליך עלו לגמר טורניר הזוגות

יממה לאחר שאחותה הצעירה סרינה הודחה בשמינית גמר טורניר איסטבורן (על סך פרסים של 618 אלף דולר), גם ונוס וויליאמס סיימה את דרכה בתחרות שמהווה את ההכנה האחרונה לפני טורניר ווימבלדון. ונוס, שכמו סרינה חזרה למגרשים לאחר היעדרות ממושכת, הפסידה לטניסאית הסלובקית 6:2, 5:7, 6:2.

האנטוחובה (25 בעולם) נראתה מצוין גם במערכה השניה שבה הובילה 3:4, אלא שאז היא נשברה ברגע מכריע של המערכה השניה ואיפשרה לאמריקאית לנצח 5:7. הנטוחובה חזרה לשלוט במשחק במערכה השלישית והמכרעת בדרך לחצי הגמר בטורניר. הסלובקית תתמודד בשלב הבא נגד פטרה קביטובה הצ'כית (5 בטורניר), שהצליחה לחזור מפיגור ל-6:1, 2:6, 6:7 (2) מול אגניישקה רדוואנסקה הפולניה.

ברבע גמר נוסף שנערך היום הובילה מריון ברטולי הצרפתיה 2:6, 0:2 מול ויקטוריה אזרנקה, שנאלצה לפרוש בשל פציעה במפשעה. ברטולי תפגוש בחצי הגמר את סמנתה סטוסור האוסטרלית, שניצחה 6:4, 6:7 )4), 4:6 את ורה זבונרבה הרוסיה, שהצליחה לחזור במערכה השלישית כבר מפיגור של 5:1, אך הפסידה לבסוף ולא הצליחה להשלים קאמבק גדול שני ביומיים לאחר שעשתה את זה מול סרינה וויליאמס.

* אנדי רם ויוני ארליך עלו לגמר טורניר הזוגות באיסטבורן לאחר 3:6, 7:6 (7), 11:13 על מרסלו מלו וברונו סוארז הברזילאים. בגמר יפגשו השניים את המנצחים בין גריגור דימיטרוב ואנדראס ספי לקולין פלמינג ורוס האצ'ינס. שחר פאר, לעומתם, סיימה את דרכה בטורניר הזוגות. הישראלית, ששיתפה פעולה עם קארה בלק, הפסידה 7:6 (5), 6:0 לליזל הובר וליסה ריימונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully