וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אולי זו מתנת יום הולדת לנדאל"

השוויצרי חגג ניצחון על דג’וקוביץ’, שמנע עוד עימות בין הספרדי לסרבי, שאמר: ”אלו היו חמשת החודשים הטובים בחיי”

אחרי שנים בהם עולם הטניס חיכה בכל גרנד סלאם לקבל את הגמר הקלאסי בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל, לקראת הרולאן גארוס הנוכחי הקרב המצופה היה בין נדאל לנובאק דג'וקוביץ'. אבל פדרר קלקל לכולם את התכניות עם ניצחון מדהים 6:7, 3:6, 6:7 בחצי הגמר על הסרבי הדוהר, שנבלם לראשונה אחרי 41 ניצחונות מפתיחת העונה, ולא הצליח לשבור את השיא של ג'ון מקנרו העומד על 42.

ביום ראשון ישחזר פדרר את היריבות האדירה שלו מול נדאל, שגבר בחצי הגמר הראשון 4:6, 5:7, 4:6 על אנדי מארי. "ברור שהייתה כמות עצומה של לחץ על נובאק והוא שיחק באמת היטב", אמר הפנומן השוויצרי אחרי המשחק. "אבל התאמנתי הרבה כל חיי בדיוק בשביל משחקים כאלה. המערכה הראשונה הייתה בקצב מפלצתי, ובמערכה השנייה שנינו היינו עייפים. בסיום המשחק ליד הרשת אמרתי לו שלמרות שהוא לא שבר את השיא, הרצף שלו היה פשוט מדהים"

לקראת הגמר שלח פדרר עקיצה למדורג ראשון בעולם, שחגג היום את יום הולדתו ה-25: "אולי הניצחון שלי היום היה מתנת יום הולדת טובה לנדאל, כי הוא הפסיד מולו בארבעת המפגשים האחרונים ביניהם. ועכשיו יש לי עוד קרב בגמר גרנד סלאם מול היריב הקבוע שלי, ואלה הרגעים שבשבילם אנחנו חיים".

דג'וקוביץ' המאוכזב, שבנוסף להפסד החמיץ הזדמנות לעלות למקום הראשון בעולם אם היה עולה לגמר, אמר בסיום: "אני חושב שהייתה לי מערכה ראשונה טובה, והפסדתי בה בגלל חוסר מזל. בגדול שיחקתי טוב, אבל אני חייב לברך אותו על הופעה נהדרת. שנינו היינו חלק ממשחק ממש טוב".

על קטיעת הרצף המדהים שלו אמר הסרבי: "אלו היו חמשת החודשים הטובים בחיי, אני לא יכול להתלונן. זו הייתה תקופה מדהימה, והיא הייתה צריכה להסתיים איפשהו. ידעתי שזה יגיע, ולרוע מזלי זה הגיע בתזמון רע". לאחר מכן הודיע דג'וקוביץ' על החלטתו לפרוש מטורניר קווינס בשל העייפות המצטברת שלו מתחילת העונה, ולנוח עד כמה שניתן לקראת פתיחת טורניר ווימבלדון.

נדאל: "מגיע למארי לזכות בגרנד סלאם"

זה אמנם הסתיים בשלוש מערכות בלבד, אך עבודתו של רפאל נדאל מול אנדי מארי בחצי גמר הראשון ממש לא היתה פשוטה. בתום שלוש שעות ו-17 דקות של טניס עיקש, הצליח בסופו של דבר השור ממאיורקה להכניע את המדורג רביעי בעולם אנדי מארי עם 4:6, 5:7, 4:6 ולהעפיל לגמר הטורניר אותו הוא כל כך אוהב.

"הכושר שלי והביטחון שלי שונים לגמרי מכפי שהיו לפני שבוע", הודה נדאל, שנמצא בכושר מצוין והציל הערב (שישי) לא פחות מ-15 מתוך 18 אפשרויות השבירה שהשיג מארי. בכך העפיל הספרדי לגמר שישי בשבע השנים האחרונות בפאריס, ושיפר את מאזנו בטורניר ל-1:44 מדהים. דרך לא רעה בכלל לחגוג יום הולדת 25. "אני שמח להיות כאן", סיכם נדאל, והחמיא ליריבו: "אנדי שחקן פנטסטי. מגיע לו לנצח גרנד סלאם בקרוב מאוד".

אלא שלמרות המחמאות, מארי ייאלץ להמשיך לחכות עד אשר יזכה סוף סוף להניף תואר משמעותי. "היו לי הרבה הזדמנויות שבירה, אבל הוא שיחק את כולם היטב. אני חושב שאני משחק טוב יותר על חימר מלפני שנה", אמר המדורג רביעי בעולם וניסה למצוא את חצי הכוס המלאה.

"כרגע אני מאוד מאוכזב, אבל אם מישהו היה אומר לי לפני חודש שאגיע לחצי הגמר בצרפת, ושאשחק טניס טוב, הייתי חותם על זה. זו היתה ההופעה הכי טובה שלי ברולאן גארוס, עד היום לא הרגשתי שאני משחק היטב בטורניר", הוסיף הבריטי, שכעת יתחיל להתכונן לפתיחת עונת הדשא. "אני חייב להתכונן בשבועות הקרובים כאילו אני הולך לזכות בווימבלדון, זו הדרך היחידה להגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully