וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נה לי ופרנצ'סקה סקיאבונה עלו לגמר הרולאן גארוס

הסינית ניצחה 4:6, 5:7 את שראפובה, האיטלקיה שמרה על סיכוי להגן על הכתר לאחר שגברה 3:6, 3:6 על מריון ברטולי

בעוד שארבעת הגברים הנותרים (רפאל נדאל, רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי) נהנים היום (חמישי) מיום חופש בפאריס, ישוחקו שני חצאי הגמר של הנשים ברולאן גארוס ואם לשפוט על פי הימים האחרונים, הם צפויים להיות מרתקים מתמיד. במשחק הראשון הצליחה נה לי (6 בעולם) לנצח 4:6, 5:7 את מריה שראפובה (7). לאחר מכן תעלה למשטח של המגרש המרכזי חביבת הקהל מריון ברטולי (11), שתנסה להפתיע את אלופת השנה שעברה פרנצ'סקה סקיאבונה (5) ולהמשיך את מסעה המרשים בטורניר בו היא כה אהובה. לאחר שכל המדורגות הבכירות כבר הלכו הביתה, אין ספק כי הכל אפשרי.

נה לי לוהטת

נה לי הוכיחה היום שוב שהיא, בגיל 28, אחת הטניסאיות החמות בסבב. הסינית הוותיקה והטובה ניצחה 4:6, את מריה שראפובה ועלתה לגמר טורניר הרולאן גארוס, גמר גרנד סלאם שני שלה ברציפות לאחר שהפסידה בגמר אוסטרליה לקים קלייסטרס. ללי, שהפכה לסינית הראשונה שמגיעה לגמר הרולאן גארוס, זו הייתה גם מיני נקמה על כך שהרוסיה ניצחה אותה בשמינית גמר אליפות צרפת הפתוחה לפני שנתיים. שראפובה כבר לא תשיג השנה את תואר הגרנד סלאם היחיד שחסר לה.

הסינית פתחה מצוין ובעזרת שבירה עלתה ל-0:3 מהיר, לאחר שהיא מצילה גם נקודת שבירה. שראפובה שמרה על ההגשה שלה במשחקון הבא, אך הסינית הצליחה לשמור גם על שלה כדי לעלות ל-1:4. שראפובה הצליחה להשיג שבירה בחזרה ועוד במשחקון השביעי הידוע כחשוב ביותר, אך לי שברה בחזרה וזכתה במערכה הראשונה עם 4:6 אחרי 50 דקות של משחק.

המערכה השנייה נפתחה טוב מבחינת הרוסיה, ששברה ועלתה ל-2:4. אלא שבדיוק בשלב הזה, כמו בשמינית הגמר מול פטרה קביטובה, הצליחה לי לזכות בשלושת המשחקונים הבאים ולעלות ל-4:5. שראפובה שמרה על ההגשות שלה ואיזנה ל-5:5. בשלב הזה הצליחה לי לשמור על ההגשה שלה ובעזרת שגיאה כפולה לשבור את שראפובה בדרך ל-5:7 במערכה כולה ולעלייה לגמר.

סקיאבונה עדיין האלופה המכהנת

פרנצ'סקה סקיאבונה הופכת עצמה ממש לתופעת טבע. האיטלקיה בת ה-31 ניצחה 3:6, 3:6 את מריון ברטולי ועלתה לגמר הרולאן גארוס השני שלה ברציפות והשני בסך הכל בקריירה הארוכה שלה. אגב, לאיטלקיה הוותיקה זהו ניצחון מספר 13 בקריירה שלה. לעומתה, ברטולי, שרשמה בסך הכל טורניר מצוין, לא הצליחה להפוך לצרפתיה הראשונה שזוכה ברולאן גארוס מאז עשתה זאת מארי פירס ב-2000.

המשחק נפתח בצורה שקולה כששתי הטניסאיות מצליחות לשמור על חבטות ההגשה שלהן עד מצב של 3:3. אלא שאז הצליחה סקיאבונה לשמור על ההגשה שלה ולשבור את היריבה שלה בדרך ל-3:5 אחרי משחקון צמוד ומותח במיוחד. האיטלקיה שמרה על ההגשה שלה וזכתה במערכה עם 3:6 לאחר 41 דקות של טניס.

דווקא ברטולי פתחה מצוין את המערכה השנייה, השיגה שבירה מוקדמת ועלתה ל-0:2. אבל אלופת השנה שעברה לא נבהלה, שברה בחזרה ואיזנה ל-2:2. ברטולי עוד שמרה על ההגשה שלה במשחקון הבא, אך סקיאבונה הייתה הרבה יותר טובה וזכתה בארבעת המשחקונים הבאים בדרך לגמר שני ברציפות על המשטח האדום בפאריס.

עדכון ראשון: 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully