וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי זכתה במדליית ארד במוסקבה

הג'ודוקא סיימה גרנד סלאם מוצלח כשנעצרה בחצי הגמר (63 ק"ג) על ידי סולניר, שברבע הגמר הדיחה גם את אליס שלזינגר

ירדן ג'רבי חתמה היום (שבת) תחרות מוצלחת בגרנד סלאם במוסקבה, שם זכתה במדליית ארד אחרי שהשיגה שלושה ניצחונות ונעצרה רק בחצי הגמר במשקל עד 63 ק"ג. ג'רבי הפסידה לסלובנית אורסקה סולניר, שברבע הגמר הייתה זו שהדיחה את אליס שלזינגר ומנעה דו קרב ישראלי. סולניר הייתה אגרסיבית יותר בקרב והשיגה ווזארי אחרי דקה וחצי. מיד לאחר מכן היא ריתקה את ג'רבי ודילגה די בקלות לגמר. ג'רבי בכל מקרה יכולה להיות מרוצה מעוד מדליה ו-120 נקודות דירוג.

ג'רבי ושלזינגר, שכזכור נאבקות על כרטיס אחד לאולימפיאדת לונדון 2012, עלו במקביל לרבע הגמר, אך אז נפרדו דרכיהן כשג'רבי ניצחה הודות להכרעת שופטים את אמיקה ואן אמדן ההולנדית, סגנית אלופת אירופה, ואילו שלזינגר הפסידה לאותה סולניר. לפני כן, שלזינגר גברה על אוקסנה דידנקו האוקראינית בסיבוב הראשון ועל יוהאנה ילינן הפינית בשמינית הגמר, בעוד ג'רבי עשתה את העבודה עם איפון מהיר מול טטיאנה קזניוק מרוסיה ובשמינית הדיחה גם את אנחזיה סלנג' ממונגוליה.

שחר לוי, שהתחרתה במשקל עד 52 ק"ג, ניצחה את מרתה קובאן מפולין בסיבוב הראשון ביוקו, אבל לאחר מכן הפסידה לנטליה קוזיוטינה מרוסיה. גם רוני שוורץ, במשקל עד 48 ק"ג, סיימה את דרכה מוקדם מאוד, כשהפסידה ללטישיה פאייה הצרפתייה כבר בסיבוב הראשון.

סוסו פלאלשווילי, שעלה אוטומטית לסיבוב השני במשקל עד 73 ק"ג, הפסיד לרוסי סרגיי ברדיאשווילי בעקבות עונש שספג. מחר יכנסו למעגל התחרויות גם אריק זאבי ו-ויקטור פישמן.

(עדכון ראשון: 14:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully