וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: תומאס ברדיך עלה לסיבוב השלישי

הצ'כי ניצח 2:6, 2:6 את חואן מונאקו. רובין סודרלינג ניצח 6:2, 5:7, 4:6 את פרננדו ורדסקו. ניצחונות לשראפובה ופטקוביץ'

טורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP נכנס היום (שלישי) כבר לסיבוב השני עם כמה מפגשים חמים במיוחד. תומאס ברדיך הצ'כי, המדורג שביעי בעולם, פגש את חואן מונאקו המדורג 37 בעולם. ברדיך, שהגיע לרבע הגמר בטורניר מדריד והודח שם רק על ידי תומאס בלושי המפתיע, הצליח להביס 2:6, 2:6 את הארגנטינאי המצוין תוך שעה ו-29 דקות בלבד. הצ'כי יפגוש בסיבוב השלישי את יארקו ניימינן הפיני, שגבר 7:6 (3), 3:6, 4:6 על סרגיי סטחובסקי האוקראיני.

רובין סודרלינג, פינלסיט רולאן גארוס בשנתיים האחרונות, הצליח לעלות לסיבוב השלישי לאחר קרב לא פשוט בכלל מול פרננדו ורדסקו הספרדי המצוין. השבדי ניצח 6:2, 5:7, 4:6 לאחר שעתיים ו-43 דקות. בסיבוב הבא יפגוש את המנצח בין ניקולאס אלמגרו לסם קווארי.

רישאר גאסקה הצרפתי הביס 1:6, 2:6 את איגור אנדרייב וייתקל בסיבוב השלישי במשוכה גבוהה במיוחד כשיפגוש את המנצח בין רוג'ר פדרר לג'ו ווילפריד צונגה. אמנם חלק כבר שיחקו בסיבוב השני, אך גם הסיבוב הראשון עדיין לא הושלם והיום התקיימו גם בו כמה משחקים.

ניקולאס אלמגרו הספרדי, המדורג מספר 10 בעולם, ניצח את חביב הקהל סימונה בוללי 0:6, 5:7 וישחק מול סם קווארי האמריקני, שהוביל 6:7 (1), 0:1 מול קווין אנדרסון שפרש. חואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי ניצח 4:6, 1:6 את ג'ון איזנר האמריקני וישחק מול ז'יל סימון. פליסיאנו לופז הספרדי ניצח 6:7 (2), 1:6 את מיכאל לודרה ויפגוש את פיליפ קולשרייבר הגרמני.

איבן ליוביצ'יץ' ניצח 2:6, 3:6 את פלאביו צ'יפולה ויפגוש את מארי פיש. מארין סיליץ' הקרואטי הוביל 4:6, 0:1 על בן ארצו, איבו קרלוביץ' שפרש. סיליץ' ישחק מול דויד פרר בסיבוב השני. סטניסלס ואווינקה השוויצרי ניצח 7:6 (5), 2:6, 4:6 את פאביו פוניני האיטלקי ויפגוש בסיבוב השני את פיליפו וולאנדרי האיטלקי. פאולו לורנצי, שעלה מהמוקדמות, הצליח לנצח 6:7 (5), 3:6 את תומאס בלושי הברזילאי.

פטקוביץ' ניצחה את קירילנקו

בטורניר המקביל של הנשים, שנערך ברומא, הצליחה אנדראה פטקוביץ' הגרמניה לגבור על מכשול לא פשוט בסיבוב הראשון בדמותה של מריה קירילנקו הרוסיה ולנצח אותה 5:7, 1:6. "פטקו", המדורגת 12 בטורניר, הצליחה להשיג ארבע שבירות במערכה הראשונה למרות פתיחה לא טובה ולזכות בה 5:7. המערכה השנייה כבר הייתה שייכת רק לפטקוביץ', שזכתה בה עם 1:6 מרשים. פטקוביץ' תפגוש בסיבוב הבא את פולונה הרצוג הסלובנית. גם בסיבוב השני נערך משחק אחד בו ניצחה הפייבוריטית של הקהל ואלופת הרולאן גארוס, פרנצ'סקה סקיאבונה, 3:6, 1:6 את כריסטינה מקהייל.

בסיבוב השלישי תשחק סקיאבונה מול נגד המנצחת במפגש בין דניאלה האנטוחובה לרומינה אופרנדי האיטלקיה, שהצליחה להיעזר בקהל המקומי ולהדהים עם 5:7, 6:3, 1:6 על קאיה קאנפי, המדורגת 14 בטורניר. אנסטסיה רודיאונובה האוסטרלית ניצחה 4:6, 4:6 את ירוסלבה שבדובה הקזחית ותפגוש בסיבוב השני את הראשונה בעולם קרוליין ווזניאקי. גם מריה שראפובה עשתה את העבודה שלה, אפילו די בקלות, כשניצחה 1:6, 1:6 את בת ארצה אקטרינה מקארובה. שראפובה תפגוש בסיבוב השלישי את המנצחת בין שחר פאר לאליסה קלייבנובה.

לוסי ספארובה הצ'כית ניצחה 5:7, 2:6 את קימיקו דאטה קרום היפנית ותפגוש את ילנה ינקוביץ'. אנסטסיה פאבליצ'נקובה הרוסיה (16) ניצחה 3:6, 5:7 את שאנל שיפרס הדרום אפריקאית והיא תשחק מול ורה דושבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully