וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי: "אני משתפרת ומקווה שזה לא ייעצר"

22.4.2011 / 17:59

הג'ודוקא הישראלית הסתכלה על חצי הכוס המלאה אחרי ההפסד בקרב על הארד. שלזינגר: "אני לא דואגת מהמאבק עם ירדן"

יומה השני של אליפות אירופה בג'ודו שנערכת באיסטנבול זימן למשלחת הישראלית שני קרבות על הארד, אך בשניהם ירדו הג'ודוקא הישראליות מנוצחות. אליס שלזינגר ירדה מאוכזבת אחרי ההפסד להילדה דרקסלר האוסטרית, בעוד שירדן ג'רבי התעודדה מהופעת הבכורה שלה באליפות אירופה למרות ההפסד לאורסקה זולניר.

כזכור, ג'רבי בת ה-21 לא השתתפה עד היום באליפות אירופה מכיוון שזו הפעם הראשונה שבה לכל מדינה מותר לשתף שני ג'ודאים באותו משקל. "חבל לי שזה נגמר ככה", אמרה ג'רבי אחרי ההפסד. "הקרב על הארד היה לא טוב, היה לי קשה ליזום התקפות ובעיקר הסתגרתי. עכשיו נגמרה השנה הראשונה של הקריטריון האולימפי וכל הניקוד שצברנו הופך לחצי, אבל יש עוד דרך מאוד ארוכה. השנה הזאת היא המאני טיים, וכרגע אני רק משתפרת ואני מקווה שזה לא ייעצר".

מאמנה של ג'רבי, שני הרשקו, אמר בסיומה של התחרות: "בסיכומו של דבר זה מאכזב להפסיד בקרב על המדליה ואנחנו לא מקבלים את זה כמובן מאליו. ירדן היתה שווה מדליה והיתה שווה גמר, היא בטופ האירופי. בחצי הגמר נגד ההולנדית זה נגמר בהפסד בגלל טעות שיפוט וטעות טקטית של ירדן. הדבר הטוב שאני לוקח מההופעה שלה הוא שהיא בכל זאת הגיעה למקום החמישי באליפות אירופה הראשונה שלה וזה אומר הרבה".

אליס שלזינגר אמרה אחרי התחרות: "אני מרגישה באיזשהו מקום פספוס. היה קרב צמוד, יכולתי לעבוד יותר טוב. אבל אין מה לעשות, בפעם הבאה. עכשיו אני מקווה להחלים יותר מהפציעה, הרגשתי בתחרות שחסר לי כושר ואוויר כי כמעט לא עשיתי קרבות מלאים בחודש האחרון. בשבועיים הבאים אני אחזור יותר לכושר ואגיע יותר מוכנה ויותר חדה לתחרות הבאה. אני לא דואגת מהמאבק עם ירדן. ההישג שלה היה מצוין, גם היא הייתה קרובה למדליה, אבל אני סומכת על עצמי במאה אחוז ואם זה יילך, זה יילך".

הרשקו, שמונה לאחרונה גם למאמנו של אריק זאבי אמר לקראת הופעתו מחר באיסטנבול: "אני מקווה שהוא יעבוד כמו שצריך כי הוא מסוגל לסיים את התחרות הזאת על הפודיום. הכל יכול לקרות מחר ואני מקווה שהוא יעשה את המקסימום".

זאבי, שזכה בעבר שלוש פעמים באליפות אירופה, יתחרה בשבת במטרה לזכות במדליה תשיעית בקריירה במפעל הזה. הישראלי הוותיק יפתח את התחרות שלו מול הארמני האקוב הראקליאן. במידה וינצח הוא עשוי לפגוש בסיבוב השני את דימיטרי פיטרס הגרמני, אותו פגש בעבר שלוש פעמים במסגרת אליפות אירופה. זאבי הפסיד לפיטרס ב-2006 אבל ניצח אותו שנה לאחר מכן וגם באליפות שהתקיימה ב-2009 בטביליסי. אם זאבי יעלה לרבע הגמר יצפה לו שם יריב קשה יותר על הנייר בדמותו של הנק חרול ההולנדי (2 בעולם), שגבר על זאבי במשחקי בייג'ינג 2008. ישראלי נוסף שיתחרה באותה קטגוריית משקל של זאבי הוא אור ששון, שיפגוש בסיבוב הראשון את דינו פייפר הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully