וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: שלזינגר וג'רבי הפסידו בקרבות על הארד

שלזינגר התאכזבה מההפסד לדרקסלר האוסטרית בקרב בו הוליכה. ג'רבי רשמה הישג מצוין למרות ההפסד לזולניר מסלובניה

אחרי שאתמול (חמישי) הפסידו כל חמשת נציגי המשלחת הישראלית באליפות אירופה בג'ודו שנערכת באיסטנבול בשלב מוקדם, עלו הבוקר הנציגות הבכירות למזרן ושיפרו את התמונה, אך לא הצליחו להשיג את המדליה המיוחלת.

אליס שלזינגר יצאה לדרך במשקל עד 63 ק"ג עם ניצחון מול בוסרה קאטיפוגלו המקומית עליה גברה בווזארי, והמשיכה לרבע הגמר עם ניצחון על הקרואטית מריאנה מיסקוביץ', אך נבלמה שם על ידי הסלובנית המנוסה אורסקה זולניר, שגברה עליה באיפון אחרי שתי דקות. כעת מנסה שלזינגר להגיע לדוכן המדליות דרך בית הניחומים, שם גברה בקרב הראשון שלה על ורה קובאל הרוסיה, סגנית אלופת אירופה לשעבר, באיפון שמחק פיגור של ווזארי אחרי שתי דקות ו-20 שניות.

בקרב על הארד התייצבה שלזינגר מול הילדה דרקסלר האוסטרית, שהפסידה להולנדית אניקה ואן אמדן בחצי הגמר. הישראלית הוותיקה קיוותה לקטוף עוד מדליה בתחרות היוקרתית אבל רגע של חוסר ריכוז חצי דקה לסיום הקרב עלה לה ביוקר עם איפון של האוסטרית שנתן לה את המדליה.

גם ירדן ג'רבי פתחה את דרכה במשקל עד 63 ק"ג ברגל ימין, עם ניצחון בווזארי על שרה קלארק הבריטית, ובשמינית הגמר היא חלפה על פני לורה סאלס לופז מאנדורה עם איפון אחרי שתיים וחצי דקות. ברבע הגמר הפסידה ג'רבי בקרב צמוד להולנדית אניקה ואן אמדן שצברה יוקה שהספיקה לה לניצחון. בקרב הראשון שלה בבית הניחומים ניצחה ג'רבי את טינה טרסטניאק מסלובניה בזכות ווזארי בודד שהושג שתי דקות מפתיחת הקרב, וגם היא מחכה לאחת המפסידות בחצי הגמר כדי להתמודד על מדליית ארד.

יריבתה של ג'רבי בקרב על המדליה הייתה אורסקה זולניר, הסלובנית המצוינת שגברה בשלב מוקדם יותר על שלזינגר ונכנעה בחצי הגמר לצרפתיה ז'רבין אמאן. ג'רבי בת ה-20, באליפות אירופה הראשונה שלה, פיגרה לאורך כל הקרב ביוקה והתקשתה מול האגרסיביות של זולניר, שאחרי ארבע דקות ורבע סגרה עניין עם איפון מרשים.

במשקל עד 70 ק"ג הפסידה ליאור וילדיקאן באיפון לגרמניה קירסטין ת'ייל אחרי דקה וחצי. גם סוסו פלאשווילי (עד 73 ק"ג) נכנע באיפון לצרפתי המצוין בנג'מין דרבלה כבר בקרב הראשון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully