וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ורה זבונרבה עלתה לחצי הגמר

הרוסיה ניצחה 5:7, 3:6 את רדוואנסקה, ותפגוש את המנצחת בין אזנרקה לקלייסטרס. בגברים: פיש ניצח 5:7, 2:6 את פרר

נראה שההפתעות בטורניר מיאמי תופסות רק בצד אחד של ההגרלה, ולא בצד בו נמצאת ורה זבונרבה. הרוסיה, המדורגת במקום השלישי בעולם, ניצחה הערב (רביעי) 5:7, 3:6 את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה (14) לאחר שעה ו-34 דקות ועלתה לחצי הגמר. זבונרבה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין ויקטוריה אזרנקה לקים קלייסטרס.

זבונרבה הצליחה לחזור משבירה במערכה הראשונה ולהשיג שתי שבירות משל עצמה, כולל במצב של 5:5, בדרך ל-5:7 במערכה הראשונה, שהלכה קשה מאוד מבחינתה. את המערכה השנייה פתחה הרוסיה מצוין והצליחה להשיג שתי שבירות מוקדמות בדרך ליתרון 2:5, אז הצליחה הפולניה לשבור, אך נשברה מיד בחזרה בדרך ל-3:6 במערכה השנייה ולעלייה לחצי הגמר. זבונרבה סיימה את המשחק עם 51 אחוזי דיוק מההגשה הראשונה ושני אייסים, תוך שהיא גם מכה 27 ווינרים מול 5 בלבד של "אגה" רדוואנסקה, ששוב לא הצליחה להטביע חותם משמעותי על טורניר גדול.

פיש יהפוך לאמריקני הבכיר בעולם

מארדי פיש האמריקני הצליח להמשיך להציג יכולת טובה וניצח הערב (רביעי) 5:7, 2:6 את דויד פרר הספרדי בדרך לחצי גמר טורניר מיאמי. הניצחון הזה הפך את פיש הוותיק, שמדורג כרגע במקום ה-15 בעולם, לאמריקני המדורג הכי גבוה, ויעבור בדירוג את אנדי רודיק. כזכור, רודיק, שזכה בשנה שעברה בטורניר מיאמי, הודח כבר בסיבוב השני במיאמי לאחר שהפסיד לפאבלו קואבס האורוגוואי.

"אני לא חושב שאני אי פעם ארגיש שאני האמריקני הבכיר בדירוג העולמי, מפני שלאנדי הייתה קריירה מצוינת והוא תמיד היה הטניסאי הבכיר של הדור שלנו", אמר פיש בסיום, "טופ 10 זה משהו שאני מכוון ואמשיך לעבוד קשה כדי להגיע לשם". פיש יפגוש בחצי הגמר את המנצח בין נובאק דג'וקוביץ' לקווין אנדרסון.

עדכון ראשון: 21:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully