וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון ירושלים יתקיים כרגיל

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אישר את ההערכות שהיו לאחר הפיגוע והודיע: "תשובתנו לטרוריסטים - לא נפסיק לרוץ"

למרות הפיגוע שהתקיים היום (רביעי) בירושלים, הודיעו בשעות הערב כי מרתון ירושלים יתקיים כסדרו ביום שישי הקרוב. בערב גאלה שהתקיים לקראת המרתון אמר ראש העיר ניר ברקת: "היה לנו יום לא פשוט, טרור רצחני בליבה של ירושלים מנסה לשבש את חיינו כאן. אני מבקש לשלוח תנחומיי למשפחת ההרוגה, יהי זכרה ברוך. אני מתפלל להחלמתם של הפצועים הרבים, חיזקו ואימצו. תשובתנו הניצחת לטרוריסטים רוצחים – לא נפסיק לרוץ. ירושלים לא עוצרת ולא תעצור, היא חוזרת לחיי שגרה ביתר שאת. המרתון יתקיים מחרתיים, ו?נ?ראה את כוח החיים העצום של ירושלים".

במסגרת המרתון תקיים עיריית ירושלים מקצה חגיגי למען ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ובהשתתפותם. במקצה הססגוני באורך 400 מטר, שיוזנק בשעה 10:40 בבוקר בסמוך לגן סאקר, ירוצו ילדי שלוה עם ראש העיר ניר ברקת, מלווים בכוכבי קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים וכוכבי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים בכדורסל, וכן מספר מפורסמים שיגיעו לרוץ למען ילדי שלוה.

לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים. בשל מיקומו הייחודי, המסלול המאתגר ונופיו עוצרי הנשימה, מרתון ירושלים מושך אליו המוני רצים מרחבי העולם. עד כה כ-1,000 רצים מרחבי העולם הבטיחו את השתתפותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully