וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ספרד, ארגנטינה ושבדיה עלו לרבע הגמר

הנבחרת של קוסטה טיילה ל-0:3 על בלגיה. אוסטריה צימקה ל-2:1 מול צרפת, סרביה עלתה ל-1:2 על הודו, צ'ילה-ארה"ב 2:1

סוף שבוע הדייויס נמשך הערב (שבת) עם משחקי הזוגות. כמה מפגשים נסגרו באופן סופי, בעוד אחרים נפתחו מחדש ונראה שבחלק מהם יהיה מחר לוהט במיוחד. נבחרת החלומות של ספרד השלימה ניצחון 0:3 קל על בלגיה. נבחרת נוספת שסגרה את הסיפור היא ארגנטינה, שעלתה ל-0:3 על רומניה. צ'כיה הצליחה לעלות ל-1:2 מול קזחסטן. סרביה הצליחה לעלות ל-1:2, בעוד שבדיה סגרה סיפור עם 0:3 קל על רוסיה, ארצות הברית עלתה ל-1:2 מול צ'ילה, גרמניה ל-1:2 מול קרואטיה ואוסטריה צימקה ל-2:1 מול צרפת.

סרביה - הודו 1:2

אחרי שאתמול הגיעו הנבחרות למפגש במצב של 1:1 כשויקטור טרויצקי ניצח את רוהאן בופאנה וסומדב דברמן הישווה בזכות ניצחון על יאנקו טיפסארביץ', הצליחו הסרבים להחזיר לעצמם את היתרון. ננאד זימוניץ' (מדורג 4 בזוגות) חבר לאיליה בוזוליאץ' וביחד הם ניצחו את הזוג ההודי, רוהאן בופאנה וסומדב דאברמן, 6:4, 3:6, 4:6, 6:7. ויקטור טרויצקי (18 בעולם), שאיכזב ביום הראשון וספג הפסד מאכזב לבופאנה המדורג 629 בעולם, ינסה לא לאכזב גם מחר כשיפתח את יום המשחקים מול המחבט מספר אחת של ההודים דאברמן. במשחק השני יפגוש בופאנה את טיפסרביץ', במידה שיהיה צורך כמובן.

בלגיה - ספרד 3:0

מישהו באמת חשב אחרת? נבחרת החלומות של אלברטו קוסטה הצליחה להשלים היום 0:3 קל במיוחד וצפוי מאוד מול הבלגים חסרי האונים. פליסיאנו לופז הנפלא חבר לפרננדו ורדסקו בזוגות והם ניצחו בקלות 6:7, 4:6, 3:6 את סטיב דארסיס ואוליבייה רוחוס. אמנם דויד פרר לא עמד לרשותו של הקפטן הספרדי, אך גם בלעדיו הנבחרת הספרדית גדולה על כל מה שעומד מולה כרגע, בטח כשהטניסאי הטוב בעולם נוטל חלק במשחקים. הספרדים אגב יפגשו ברבע הגמר את המנצחת בין ארצות הברית לצ'ילה.

צ'כיה - קזחסטן 1:2

הנבחרת הביתית הצליחה לחזור מפיגור והיא כרגע מוליכה במפגש המרתק שנערך באוסטרבה. לאחר שיאן האייק פתח את המפגש עם הפסד ותומאס ברדיך הצליח לאזן ל-1:1, הגיע היום תור הזוגות. הקפטן הצ'כי, ירוסלאב נבראטיל, לא לקח סיכונים וציוות את ברדיך ללוקאס דלוהי (11 בדירוג הזוגות). את התוצאות הוא ראה על המגרש, כשהזוג הצ'כי עשה את העבודה עם 4:6, 4:6, 6:7. מחר ינסה ברדיך לסגור את הסיפור כשיעלה למשחק הראשון מול אנדריי גולובב הנפלא (43). במידה ויזדקקו לכך, יפגוש האייק את מיכאיל קוקושחין (63). במידה שצ'כיה תנצח היא תפגוש את ארגנטינה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ארגנטינה - רומניה 0:3

הנבחרת המקומית הצליחה לסגור היום סיפור עם הרבה סטייל על החימר בבואנוס איירס. חוזה איגנסיו צ'לה המתקמבק ואדוארדו שוונק ניצחו בזוגות 2:6, 6:7, 1:6 קל את ויקטור האנסקו והוריה טצ'או, העלו את הארגנטינאים ל-0:3, שחיסל סופית את ההתמודדות. נראה אם הארגנטינאים יצליחו להחזיר עטרה ליושנה במפעל אחרי שנה פחות טובה אשתקד, ולמרות היריבה הקשה שצפויה להם ברבע הגמר (צ'כיה או קזחסטן).

שבדיה - רוסיה 0:3

כשהוגרל השלב הראשון בבית העליון של הדייויס, מעטים היו מהמרים ששבדיה תביס את רוסיה בקלות כזו. הנבחרת של תומאס אנקוויסט סגרה היום סיפור עם 0:3 קליל לאחר שהזוג המצוין שלה, סימון אספלין ורוברט לינשטדט, ניצחו 4:6, 7:6, 6:7, 2:6 את איגור קוניצין ודימיטרי טורסנוב. שבדיה תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין סרביה להודו.

צ'ילה - ארצות הברית 2:1

אם יש משהו בטוח בנבחרת של ג'ים קורייר זו הנקודה ממשחק הזוגות. נדיר שהאחים בריאן לא מביאים את הנקודה שלהם בקלות. גם הפעם זה קרה כשבוב ומייק ניצחו בקלות 3:6, 3:6, 6:7 את חורחה אגילאר וניקולאס מאסו והעלו את נבחרת ארצות הברית ל-1:2. אנדי רודיק ינסה לעשות מחר את העובדה מול פול קאפדוויל ולהכריע את ההתמודדות על משטח החימר השנוא עליו כל כך. המנצחת אגב, "תיהנה" ברבע הגמר ממפגש מול ספרד האימתנית.

קרואטיה - גרמניה 2:1

הנבחרת האורחת הצליחה לעמוד בלחץ ובמגרש החוץ הקשה, הרבה בזכות שחקן הזוגות המצוין פיליפ פצשנר, שחבר לכריסטופר קאס והשניים ניצחו 3:6, 6:3, 7:5, 3:6, 4:6 את איבן דודיג ואיבו קרלוביץ'. המחבט מספר אחת של קרואטיה, מארין סיליץ', ינסה להציל את המולדת כשיפגוש מחר למשחק הפותח את פיליפ קולשרייבר. דודיג ישחק במקרה הצורך מול פלוריאן מאייר. המנצחת במפגש תשחק מול המנצחת בין אוסטריה לצרפת.

אוסטריה - צרפת 2:1

אמנם יורגן מלצר איכזב מאוד ולא הצליח להשיג את הנקודה שלו ביחידים אתמול, נקודה שבדרך כלל נחשבת לבאנקר בנבחרת האוסטרית, אך היום הוא החזיר ובגדול. המדורג מספר 10 בעולם הצליח לחבור לאוליבר מאראץ' ולנצח ביחד את הזוג החזק של צרפת, ג'וליאן בנטו ומיכאל לודרה, 4:6, 6:3, 3:6, 4:6. מחר ינסה מלצר לחזור לעצמו ולנצח במשחק הקשה את ז'יל סימון, כשבמקרה הצורך יפגוש סטפן קובק האוסטרי את ז'רמי שארדי למפגש מכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully