וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את רומניה 1:2 וסיימה חמישית

פדרציה: גלושקו הפסידה לניקולסקו, פאר גברה על דולגארו, ואז השתיים ניצחו בזוגות. ישראל מעוניינת לארח גם בשנה הבאה

ספורט 5

יום המשחקים האחרון בטורניר גביע הפדרציה שבאילת ננעל הערב (שבת) עם ניצחונה של נבחרת ישראל 1:2 על רומניה. יוליה גלושקו התייצבה לעימות קשה הרבה יותר ממה שחיכה לה בשלושת משחקי היחידים הראשונים שלה בטורניר, כשפגשה את מוניקה ניקולסקו המדורגת 68 בעולם אבל הפסידה 6:4, 6:1.

גלושקו פתחה רע את המשחק ונשברה ל-2:0, אבל חזרה למשחק והשיגה שבירה משלה בדרך ל-2:2. ניקולסקו השיגה שבירה נוספת ועלתה ל-3:4, ולמרות שגלושקו חזרה ל-4:4, הרומניה הייתה טובה יותר בשני המשחקונים הבאים והשלימה ל-4:6. המערכה השנייה הייתה כבר הרבה יותר חד צדדית, כשניקולסקו המצוינת שברה במשחקון הראשון, גלושקו שברה בחזרה ל-1:1, אבל הרומנייה שייטה בחמשת המשחקונים הבאים וסגרה את הסיפור עם 1:6.

אחרי היתרון שהשיגו הרומניות, הצליחה שחר פאר לכפות משחק זוגות שלישי מכריע אחרי שגברה על אלכסנדרה דלגארו (29 בעולם) 0:6, 5:7. פאר נהנתה ממערכה ראשונה חד-צדדית מול דלגארו וניצחה בקלילות 0:6. במערכה השניה הרומניה התעוררה והשיגה שבירה ראשונה כדי לעלות ליתרון 2:4. פאר הגיבה בשבירה משלה כדי להשוות ל-4:4, והוסיפה עוד שבירה במשחקון ה-12 כדי להמנע משובר שוויון ולנצח 5:7.

למשחק הזוגות הקובע עלו פאר וגלושקו, ניצחו 3:6, 4:6 את אלכנסדרה דלגארו וכריסטינה דינו, והעניקו לנבחרת הפדרציה את המקום החמישי.

בתוך כך מתברר היום כי ישראל מתכוונת להגיש בקשה לאירוח הטורניר גם בשנה הבאה בישראל, כאשר מדינות שמתכוונות להתמודד על האירוח יוכלו להגיש את הבקשה עד חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully