וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: דולגופולוב הדיח את סודרלינג, נדאל עלה לרבע

האוקראיני, שעבר את צונגה, גבר על המדורג 4. הספרדי ניצח בצורה חלקה את סיליץ'. נשים: קביטקובה וזבונרבה עלו

משחקי שמינית הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה נמשכו גם הלילה (בין ראשון לשני) במלבורן, כאשר במוקד היום באיצטדיון רוד לייבר, התגבר רפאל נדאל על מרין סיליץ' עם ניצחון חלק 2:6, 4:6, 3:6. הפתעה גדולה נפלה כאשר לאלכסנדר דולגופולוב, שהדיח בסיבוב הקודם את ג'ו ווילפריד צונגה ומאיים להיות ה"צונגה הבא של אוסטרליה", גבר על המדורג 4 בטורניר, רובין סודרלינג, 6:1, 3:6, 1:6, 6:4, 2:6, ויפגוש בשלב הבא את אנדי מארי (5), שלא מעד נגד יורגן מלצר האוסטרי (11) כשגבר עליו בקלילות 3:6, 1:6, 1:6.

הקהל האוסטרלי קיווה לראות את סמנתה סטוסור בשמינית גמר טורניר הנשים, אבל קיבל במקום את פטרה קביטקובה הצ'כית, שהדיחה את סטוסור, והמשיכה לרבע הגמר לאחר שניצחה את פלביה פנטה שהדיחה את שחר פאר לאחר שגברה עליה 6:3, 3:6, 3:6. צ'כית נוספת איבטה בנסובה, לעומת זאת, לא הצליחה לפלס דרכה לרבע כשנוצחה על ידי ורה זבונרבה הרוסייה (2) 6:4, 6:1, שתפגוש את קביטקובה.

גברים: יש לנו את צונגה הבא?

המשחק המרכזי אצל הגברים הפגיש את רפאל נדאל (1) ומרין סיליץ' (15). ההבטחה הייתה גדולה לאור העובדה שהקרואטי ניצח את הספרדי במפגש היחיד ביניהם עד כה ושהוא הגיע לחצי הגמר במלברון בשנה שעברה, אבל הפעם הוא לא יכל ליריבו הפנומן. נדאל דהר לניצחון 2:6, 4:6, 3:6 ועלה בקלות לרבע הגמר.

ההפתעה הגדולה עד כה בטורניר נפלה במשחק שפתח את היום באיצטדיון המרכזי בין רובין סודרלינג השבדי (4) לאלכסנדר דולגופולוב (46 בטורניר). האוקראיני הדיח בסיבוב הקודם את צונגה הצרפתי, שכמו מרכוס בגדאטיס הקפריסאי, מהווה דוגמא מצויינת לטניסאי שעשה את הפריצה הבינלאומית הגדולה שלו באליפות אוסטרליה. דולגופולוב המצוין המשיך את הטורניר הנהדר שלו כשגבר 6:1, 3:6, 1:6, 6:4, 2:6 על השבדי התמיר והוא ממשיך לרבע הגמר, שם ינסה לעשות את מעשה בגדאטיס וצונגה.

אנדי מארי (5), פיינאליסט השנה שעברה, עלה לאחר מכן למשחק שמינית הגמר שלו נגד יורגן מלצר האוסטרי (11). למרות שמלצר היה אחד הטניסאים המשתפרים ב-2010, מארי המשיך לשמור על המאזן המושלם שלו נגדו והעלה אותו כבר לחמישה ניצחונות, לאחר שניצח אותו 3:6, 1:6, 1:6 ושייט לרבע הגמר, שם הוא יפגוש את דולגופולוב.

מי שסיים את דרכו באליפות בשלב שמינית הגמר הוא ילד הפלא הקנדי מילוש ראוניץ'. הקנדי המדורג 152 בעולם, שהספיק להדיח את מיכאיל יוז'ני (10) ומיכאל לודרה (22), לא יכול היה לדויד פרר הספרדי (7), שפישל בשתי ההופעות האחרונות שלו בטורניר, והפעם העפיל לרבע הגמר לאחר 6:4, 2:6, 3:6, 4:6.

נשים: הצ'כיות השתלטו על ההצגה

גם בטורניר הנשים הושלמו משחקי שמינית הגמר, כשאחת הפייבוריטיות קים קלייסטרס (3) קיבלה את הכבוד באיצטדיון המרכזי וניצחה 6:7, 2:6 נגד אקתרינה מקארובה הרוסיה (49 בעולם). מקארובה הפתיעה בסיבוב הקודם את בת ארצה נדיה פטרובה, אבל לא יכלה לבלגית.

פטרה קביטקובה הצ'כית (25) שהדיחה בסיבוב הקודם את תקוות הקהל המקומי סמנתה סטוסור, התמודדה באצטדיון "הייסנס" נגד פלביה פנטה האיטלקיה (22), שהדיחה מהטורניר את שחר פאר וגברה עליה 6:3, 3:6, 3:6. קביטקובה ממשיכה את הטורניר הטוב שלה והיא כבר ברבע הגמר.

צ'כית אחרת, איבטה בנסובה (60 בעולם) ניסתה גם היא להיות בין שמונה הגדולות ולהפתיע את המדורגת 2 בטורניר, ורה זבונרבה, אלא שהרוסייה עצרה את הדהירה של בנסובה כשגברה עליה 4:6, 1:6, וכעת תפגוש צ'כית נוספת - קביטקובה ברבע הגמר. במשחק שהשלים את שלב שמינית הגמר גברה אגניישקה ראדוונסקה הפולניה על הסינית פנג שווי 5:7, 6:3, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully