וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאופמן: "לא נוסעים לדובאי בשביל הגימיק"

מאמן נבחרת השחייה מתכונן לאליפות העולם בבריכות קצרות: "מקווה שכולם יהיו בשיא". ברנע: "מדהים שאנחנו נוסעים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איגוד השחייה קיים הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת הנסיעה של נבחרת ישראל לאליפות העולם בבריכות קצרות בדובאי. המשלחת הישראלית לאליפות תכלול את השחיינית עמית עברי והשחיינים גל נבו, גיא ברנע, יהונתן קופלב ואלון מנדל. המשלחת, בראשות המאמן לאוניד קאופמן, תצא לדרך ביום ראשון לפנות בוקר.

מאמן הנבחרת לאוניד קאופמן התייחס למטרות, בלי לשכוח את הדרך שעברו השחיינים עד הנסיעה: "אני כבר נסעתי ארבע פעמים ולא נסעתי חמש פעמים בחודש האחרון. היו מאמצים גדולים, מקצועיים ופוליטיים של איגוד השחייה ברמה הבינלאומית והם הביאו אותנו לדובאי. השחיינים שיושבים פה הם הכי טובים שיש בישראל. אנחנו רוצים להיות טובים בתחרות הזו ולהוכיח שאנחנו לא נוסעים לדובאי רק בשביל גימיק. אנחנו רוצים להופיע שם טוב ושכל שחיין יגיע למיטב יכולתו".

השחיין גיא ברנע התייחס לנסיעה לדובאי: "כל השחיינים די מתרגשים וגם ההכנות מבחינה מקצועית היו מעט שונות כי לא ידענו אם אנחנו נוסעים. זה דבר מדהים שדרך הספורט אנחנו זוכים להגיע למדינה כזאת. הספורט פותח דלתות שלישראלים אחרים לא נפתחו. התחרות היא לא הכי חשובה, אך זו תחרות מטרה לאליפות העולם וכל הופעה בחצי גמר או גמר או אפילו להתקרב למדליה תהיה הישג גדול לכל אחד מהשחיינים שנוסעים".

גל נבו הוסיף: "עצם זה שאנחנו נוסעים יש לנו פריבילגיה לנסוע למקום הזה, שרוב הישראלים כנראה לא יגיעו לשם כל החיים. בשבילי זו תחרות ראשונה השנה, אני הייתי בחוץ לארץ בסבב התחרויות של המכללה ורק התאמנתי מאז אליפות העולם ואני מקווה שיהיה טוב"

עמית עברי הייתה תמציתית: "זו תהיה הכנה חשובה בשבילי לקראת אליפות העולם והמטרה שלי היא להגיע לשני גמרים".

נבחרת ישראל בשחייה, מימין לשמאל: עמית עברי, יונתן קופלב, גיא ברנע, גל נבו. קובי אליהו
"פריבילגיה גדולה לנסוע לדובאי"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully