וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי: "הלילה אני כבר לא אשן"

19.9.2010 / 19:13

הראל לוי מאוכזב מהפסד נבחרת הדייויס, הקפטן אייל רן מסתכל קדימה: "הקבוצה הזאת יכולה להחזיר אותנו לבית העליון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הדייויס הפסידה היום (ראשון) 3:2 לנבחרת אוסטריה, אחרי שבמשחק המכריע הראל לוי לא הצליח לנצל את הביתיות ונכנע למרטין פישר חסר הניסיון. למרות זאת, בשורות הנבחרת לוקחים בפרופורציות את ההפסד, ויודעים שאחרי שלוש שנים רצופות בבית העליון, כנראה שמקומנו בין 16 הגדולות הוא לא משהו מובן מאליו.

הטניסאי הישראלי הראל לוי. קובי אליהו
"במקום חגיגות ניצחון נלך לארוחת ערב עצובה". לוי/קובי אליהו

הראל לוי החמיא בסיום המשחק ליריבו, מרטין פישר, ואמר: "הוא היה יותר טוב ממני, ושיחק מדהים. זה משחק ראשון שלו בדייויס, ולא מצאתי פתרונות ליכולת שלו". על הקהל, שניסה לדחוף את לוי לניצחון המיוחל גם בדרכים שחורגות מגינוני הנימוס הרגילים של עולם הטניס, אמר הישראלי: " הקהל מדהים, מגיע לו בית עליון. מקווה שנחזור לשם בשנה הבאה".

לוי נשאל האם מגיע לישראל להיות שם, ואמר: "אם היינו מנצחים היום היינו שוב בבית עליון, אז אני לא מתייחס לזה. ירדנו בית, אבל נהיה מדורגים שם. נקווה שנחזור". על התחושות שמלוות אותו לאחר ההפסד אמר לוי: "כנראה אני לא אשן הלילה. אני בטח אעבור על כל הנקודות כל הלילה". לגבי ההמשך שלו בנבחרת אמר הטניסאי: "אני מקווה שכל עוד אני ארגיש טוב ואהנה מהמשחק אמשיך לשחק. כרגע עוד לא אומרים כלום. עוד לא מעכלים. במקום חגיגות ניצחון נלך לארוחת ערב עצובה, צריך להרים את הראש, יש לנו נבחרת נהדרת, עשינו מעל ומעבר ומקווה שניתן עוד שנתיים טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרטין פישר באוויר: נבחרת הדייויס של אוסטריה חוגגת מול ישראל. קובי אליהו
יום גדול. פישר/קובי אליהו

גיבור היום, הלא הוא מרטין פישר, שהשיג ניצחון נהדר שמשאיר את הנבחרת האוסטרית בין 16 הגדולות, אמר לאחר הניצחון: "ידעתי שיהיה קשה כי זה היה המשחק הראשון שלי בדייויס עבורי. האולם פה קשה כי הקהל משתולל, אז ידעתי שאני צריך לשכוח מהכל, ולשחק את הטניס שלי. לא הייתי לחוץ כמו שחשבתי. פשוט שיחקתי את המשחק שלי, ודמיינתי כאילו הקהל עודד אותי". על העובדה כי נקרא אל הדגל רגע לפני המשחק, הפתיע פישר ואמר: "דיברתי עם המאמן כבר ביום שלישי ודיברנו על זה שאני אשחק. הסתכלתי על המשחק של לוי וחשבתי שאני יכול להתקיף אותו. אני לא יכול להאמין כרגע. אני מרגיש בעולם אחר. יש לנו טיסה מוקדם מחר בבוקר, אבל נראה לי שאף אחד לא יילך לישון עד אז".

קפטן הנבחרת הישראלית, אייל רן היה כצפוי מאוכזב מאוד בסיום: "השחקנים הגיעו מוכנים, אבל בספורט זה לא מספיק. הם נתנו את המקסימום וגם הקהל היה נפלא אבל זה לא עבד. זה קרה לנו גם לפני שנתיים מול שבדיה, הובלנו 0:2 והפסדנו. אני מקווה שנלמד מזה". על ההמשך אמר הקפטן: "נחכה להגרלה, אנחנו בבית מספר 1 שהוא מאוד מכובד. הבית הזה מוביל ל-16 הגדולות. צריך לשמור על הקבוצה הזאת של השחקנים ולקוות שיהיו שחקנים צעירים שיגיעו. החבר'ה האלה הביאו אותנו לכאן והם יכולים להחזיר אותנו לבית העליון. אני מקווה שהם יהיו פה שוב בשנה הבאה ויחזירו אותנו לבית העליון. אני מודה לכל הקהל הנפלא שתמך בנו. מצטערים שלא סיפקנו את הסחורה, ואנחנו מקווים שעוד תהיה לנו הזדמנות לשחק מולם ולשמח אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • הראל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully